Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 9 Martie 2017
Blue Ocean Strategy Simulation, cel mai inovator exerciţiu de simulare de strategie de business din lume, va avea loc în 21-22 aprilie, la IAA House

Blue Ocean Strategy Simulation, cel mai inovator exerciţiu de simulare de strategie de business din lume, va avea loc în 21-22 aprilie, la IAA House

Blue Ocean Strategy Simulation (BOSS) este un instrument interactiv de simulare de strategie de business, care se desfăşoară în două zile (21-22 aprilie), la sediul IAA România. Exerciţiul este folosit în cele mai bune şcoli de business din lume, printre care Stanford, London Business School, IESE sau Insead. Participanţii vor descoperi metode, concepte şi instrumente care le vor permite ca, într-un context de piaţă dur, să identifice oportunităţi de dezvoltare pentru compania lor şi să-şi lase în urmă competiţia.

Blue Ocean Strategy Simulation a fost construit de către StratX (autor al Markstrat, BrandPro, MixPro si Markops), unul dintre experţii mondiali în simulări de business, împreună cu autorii cărţii Blue Ocean Strategy (BOS), carte vanduta intr-un numar de peste 3.6 milioane de exemplare. După ce a fost tradusă în 44 de limbi şi a devenit „Best Business / Economic Book” în USA, UK, Germania, Japonia, Israel, China, Italia, Coreea şi Scandinavia, noul instrument este disponibil în România prin intermediul celei mai bune metode de învățare de astăzi din lume: simularea de business.

Seminarul se adresează top şi middle management, precum şi antreprenorilor din absolut orice industrie si este ținut de Eusediu Margasoiu, Managing Partner The Network, în colaborare cu Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare.

“Nu mulţi dintre noi lucrează într-o industrie neameninţată de "comoditizare". Sau încă nestrânsă în menghina dintre costuri şi preţuri. Cum însă orice "tentativă de evadare" îţi ia nişte ani din viaţă şi te poate usura de niste milioane de euro până să vezi dacă era viabilă sau nu, recomand cu căldură simularea BOS. Pentru că din greşeli se învaţă cel mai bine, dar criza ne-a adus în situaţia de a nu prea mai avea prin conturi destulă "materie primă" pentru experimente pe cont propriu, în viaţa reală. Într-o simulare BOS faci 9 ani de biznis în doar 2-3 zile. Şi ieşi de acolo oarecum zguduit de propria ineptitudine şi de gresşlile colosale făcute; dar eşti cu cel puţin un deceniu mai înţelept în materie de business. Şi - foarte important - cu aceiaşi bani "reali" în buzunar ca la începutul simulării; mă rog, fără fee-ul lui Eusediu.” - Şerban Alexandrescu, Partner/Executive Creative Director, Headvertising.

În cadrul acestui seminar, participanţii lucrează pe grupe a câte 3 pana la 5 membri pentru o companie fictivă, dată de trainer, pentru care vor face o simulare de business pe 6-9 ani, în contexte de piaţă diferite. Simularea le permite să caute şi să găsească oportunităţi pentru dezvoltarea companiei, dar şi să-şi facă loc pe piaţă, creându-şi propriul „blue ocean”.

“BOS este într-adevar fascinant şi extrem de pragmatic în a te ajuta să gândeşti despre felul în care poţi aduce valoare în piaţă, diverselor categorii de consumatori.”  - Diana Klusch-CA Director, URSUS Breweries- Subsidiary of SABMiller.

Modulul este deschis pentru 20 de participanţi, iar înscrierea costă 595 de euro, plus TVA. Seminarul se va desfăşura pe parcursul a două zile – 21-22 aprilie, la IAA House, iar locurile disponibile se ocupă în ordinea înscrierii, până la data de 14 aprilie. Pentru două sau mai multe persoane care sunt din aceeaşi companie, se face o reducere de 5% din tariful de înscriere, iar pentru membrii IAA reducerea este de 10%. Reducerile nu se cumulează.

Participanţii trebuie să aibă cunoştinţe de limba engleză peste medie. Pentru înscriere, cei interesaţi trebuie să descarce formularul de înscriere formularul  şi să-l trimită, până la data de 14 aprilie la adresa de e-mail: eusediu.margasoiu@the-network.ro.

Înainte de seminar, participanţii vor avea de citit mai multe materiale din cartea Blue Ocean Strategy, pe care trainerul le va pune la dispoziţie. Cartea poate fi achiziţionată de aici: http://www.amazon.co.uk/gp/product/1625274491?keywords=blue%20ocean%20strategy&qid=1457436854&ref_=sr_1_1&s=books&sr=1-1 sau în limba română: http://www.publica.ro/w-chan-kim-renee-mauborgne-strategia-oceanului-albastru.html

Extra info

Eusediu Margasoiu are o experienţă de peste 20 ani în strategie si marketing, dobândită în cadrul companiei Pepsi si in propria companie de management consulting, The Network. A absolvit cursurile unui EMBA la  Asebuss/Washington University 1999 şi are 15 ani de experienta in Pepsi din care ultimii 10 ca ca Director de Marketing pentru Romania si Republica Moldova. Margasoiu este singurul roman acreditat de  StratX in Blue Ocean Strategy Simulation, iar din  Mai 2008 este Managing Partner la The Network, companie de consultanta de management specializata in strategie de business.

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicarilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cat şi ale practicanţilor individuali. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. In România, IAA reunește peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare