Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 15 Martie 2013
CALL FOR PAPERS pentru conferința Brands & Communities 2013 – până pe 22 martie

CALL FOR PAPERS pentru conferința Brands & Communities 2013 – până pe 22 martie

SMARK KnowHow organizează pe 18 și 19 aprilie o nouă conferință dedicată profesioniștilor din industria de marketing și comunicare: Brands & Communities, aflată la a doua ediție. Până pe 22 martie inclusiv pot fi trimise propuneri de subiecte și prezentări legate de tematica evenimentului pe adresa events@smark.ro.

În cadrul conferinței și a workshopului se va vorbi despre modurile prin care brandurile pot identifica interese ale targetului și construi comunități relevante în jurul lor, despre beneficiile aduse brandurilor de către comunități și despre gestionarea în diverse etape ale dezvoltării acestora, de la construcție, la menținere și dezvoltare. O parte importantă a conferinței va acoperi subiecte legate de comunitățile online, care prezintă din ce în ce mai mult interes pentru majoritatea brandurilor.

Pentru a acoperi cât mai divers această tematică, invităm clienții, agențiile de cercetare de piață, creație, media, digital, precum și jurnaliștii, sociologii, consultanții în strategie de marketing și pe toți cei care au expertiză relevantă în domeniu să trimită propuneri de conținut pe adresa events@smark.ro, până la data de 22 martie 2013 inclusiv.

Cele mai interesante propuneri trimise vor fi introduse în programul conferinței Brands & Communities 2013. În cadrul procesului de selecție, vor avea prioritate propunerile care abordează oricare dintre următoarele teme:
- Rolurile comunităților și importanța lor pentru branduri: informare, reputație, research
- Tipuri de comunități de brand: de la experimente sociale la comunități rezultate în urma unei strategii coerente de implicare a publicului-țintă (social engagement)
- Construirea unei comunități sau asocierea cu o comunitate pre-existentă: avantaje și dezavantaje
- Comunitățile online: definiție, rolurile din interiorul comunităților online și folosirea lor
- Construcția unei comunități online în jurul unor interese cu reprezentare largă
- Modalități de monetizare a comunităților online

Sunt încurajate și propunerile de subiecte noi, neincluse în această listă, în măsura în care acestea se află în aria de interes a evenimentului.

Extra Info

SMARK KnowHow reprezintă seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acoperă o gamă largă de preocupări din aria lor de responsabilitate. Calendarul tuturor celor 7 evenimente din 2013 este disponibil online, pe www.KnowHow.SMARK.ro. Conceptul și formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativă la piața de evenimente de profil, prin relevanța și specificitatea temelor abordate și prin oferirea unei game extinse de informații pe temele dezbătute.  SMARK este o sursă de knowledge, un instrument de perfecționare și networking pentru cei care lucrează în marcomm, prin intermediul ei fiind creată o platformă complexă de informare și consultanță în domeniu: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare sindicalizate. SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de comunicare.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Adrian
3 Decembrie 2013, 10:49
Monetizarea unei comunitati online mi se pare cea mai dificila problema. In functie de tipul de vizitator, se poate faca un profil si o predictie legata de modul in care ar trebui sa se faca monetizarea.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare