Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 20 Iunie 2014
Cele mai în vogă trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, în discuție la Marketing Research Conference 2014

Cele mai în vogă trenduri pentru advertisingul livrat consumatorului conectat, în discuție la Marketing Research Conference 2014

Marketing Research Conference 2014 – Connected Consumer Insights are loc săptămâna viitoare, pe 25 și 26 iunie. Cele mai în vogă teme pentru brandurile care vor să țină pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizând în același timp bugetul de advertising vor fi dezbătute de cei 25 de traineri prezenți. Înscrierile la eveniment sunt deschise până pe 25 iunie.

Ce nu trebuie să ratezi la Marketing Research Conference 2014
Prima zi a evenimentului va porni cu un debate despre piața de research din România pentru a descoperi dacă este adaptată sau nu la nevoile brandurilor. Printre participanții la debate se număra Miruna Antonescu (The Geeks) și Alexandru Dincovici (Brennan Research&Consultants).

Pentru adaptarea la nevoile brandurilor de cunoaștere a consumatorilor conectați este necesară și o abordare nouă. De aceea ziua va continua cu prezentarea unora dintre cele mai noi metode de research. Miriam Moroianu și Cătălina Laschon (Nielsen România) vor prezenta metodologia Neurofocus, pornind și de la un studiu de caz în care aceasta a fost utilizată pentru testarea de spoturi TV. TOBII Portable Eye Tracking System va fi apoi testat de participanții din sală, sub îndrumarea Mihaelei Uriciuc și a Georgianei Manea (ISRA Center).

Research-ul nu este dedicat brandurilor cu bugete mari și este de ajutor și în cazul IMM-urilor. De aceea vom trece în revistă și o serie tool-uri adaptate la bugetele brandurilor mici prezente în online. Zoe Pascale (Strategis Research & Business Consulting) va prezenta modul în care un magazin online de bijuterii și-a adaptat strategia de comunicare pe Facebook în urma rezultatelor unui research, iar Cristian Ignat (2Parale) va trece în revista pașii concreți de creștere a unui B2B prin Pay Per Click.

Prima zi se va încheia cu un workshop despre mobile research susținut de Millward Brown. Grupul Millward Brown a fost desemnat Mobile Researcher of the Year în 2013, datorită efortului susținut pentru a înțelege rolul mobile-ului în traseul spre achiziție. Participanții la workshop vor participa la un studiu live pe smartphone cu script și chestionar, iar raportul și interpretarea datelor vor fi realizate în timp real. Trainingul se va încheia prin trecerea în revistă a unor key learnings pentru advertisingul și online commerce pe smartphone.

RTB Trend Report Europe arata o creștere de 15% a cheltuielilor aferente programmatic buying în Europa în primul trimestru al acestui an. Programmatic marketing este un trend manifestat la nivel internațional care a intrat și în România, odată cu nevoia brandurilor de a se adapta la era digitalului. Despre programmatic buying și tool-ul deținut de GroupM pentru eficientizarea advertisingului livrat consumatorului în timp real va povesti Alex Visa (GroupM) în cea de-a doua zi a evenimentului.

Consumatorul actual e conectat la tot mai multe canale media, de aici și importanta cunoașterii în profunzime a comportamentului lui. Pentru asta, Andreea Coca (GfK) va profila consumatorii din România în funcție de device-urile pe care le folosesc, surprinzând și o serie de abordări posibile pentru marketeri și oameni de research.

Cum consumatorul conectat nu trăiește doar în mediul urban, existând aproape 4 milioane de utilizatori de internet în mediul rural, Alexandra Iavorschi (Starcom MediaVest Group) va prezenta un studiu care vizează tocmai acest consumator și stilul lui de viață, consumul de presă, subiectele de interes și cheltuielile pe gospodărie.

Millward Brown va prezenta apoi un case study cu tema „Cross Media Effectiveness” – un studiu realizat pe o campanie Dove împreună cu Google, care urmărește eficientizarea investițiilor în campanie și rolul deținut de You Tube.

Mai multe informații despre program, speakeri și despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial.

Extra Info

Marketing Research Conference este un eveniment care face parte din seria SMARK KnowHow, condimentat de PRIVILEG Catering și depozitat de Euroministorage.
Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media, Femei in Afaceri.

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba romana dedicat industriei de comunicare.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare