Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 19 Decembrie 2013
CompetițIAA 3.0 și-a desemnat câștigătorii

CompetițIAA 3.0 și-a desemnat câștigătorii

Ursus, Leo Burnett, Mediafax și Fundația Noi Orizonturi au răsplătit mințile antrenate pentru idei în CompetițIAA 3.0.

de IAA YP
La sediul IAA România a avut loc Festivitatea de Premiere a celei de a treia ediții a CompetițIAA, concurs care oferă studenților pasionați de marketing și comunicare șansa une experiențe practice în domeniul marketingului și comunicării.

Echipele premiate au fost FACEM (client Leo Burnett), ĂIA (client Fundația Noi Orizonturi), Overthinkers (client Mediafax – Business Magazin) și echipa Why Power (client Ursus). Premiile au fost acordate de reprezentanţi din partea clienţilor Leo Burnett, Ursus, Fundaţia Noi Orizonturi, cu sprijinul membrilor IAA YP şi mentorii fiecărei echipe.

“Încă de la început, am avut entuziasmul de a participa la acest proiect. Faptul că nu ştiam exact la ce client o să picăm şi ce brief vom avea, a sporit interesul nostru de a ieşi din rutina zilnică şi a face ceva nou. Am fost foarte încântaţi după sesiunea de debriefing. Ne-am poziţionat încă de la început ca o agenţie pentru tineri, iar brieful ni se potrivea ca o mănuşă. Ne-a plăcut atât concursul, cât şi organizarea lui. Chiar aveam nevoie de o “mână liberă” care să lase creativitatea să-şi facă temele într-o stare cât mai pură”, a spus Andra Ionescu, membră Why Power, una din echipele câștigătoare.

Ediţia 2013 a CompetiţIAA a depăşit obiectivele privind echipele înscrise, selecţia a cuprins 20 de echipe finaliste pentru a primi briefuri spre rezolvare din partea celor patru clienţi: Ursus, Leo Burnett, Mediafax şi Fundaţia Noi Orizonturi. În finală s-au selectat cinci echipe câştigătoare, alături de care s-au acordat şi premii speciale destinate echipelor care au surprins prin creativitate şi o gândire strategică foarte bună.

Pe lângă oportunitatea de a interacționa cu clienți reali și testarea abilităților în domeniu, echipele câștigătoare au fost răsplătite cu premii în bani dar şi premii din partea partenerilor. Mai mult, CompetițIAA 3.0 a adus nou echipelor finaliste sesiuni de mentorat cu specialiști în comunicare care i-au ghidat și au oferit suportul necesar pe tot parcursul rezolvării briefurilor completate de cursuri speciale privind dezvoltarea personală a participanților.

Edițiile anterioare CompetițIAA au avut rezultate peste așteptări: peste 250 de participanți înscriși în 70 de echipe, 200 de participanți care s-au bucurat de traininguri cu profesioniștii din domeniu și de suportul organizațiilor studențești.

Extra Info

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association ce reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării.

În întreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA YP în Romania sunt: Serile YP, Civic Vox, GalerIAA, Midsummer Party, conferinţele Marketing Innovation şi B(rand) Yourself. IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: workshop-uri de marketing online şi cercetare de marketing, întâlniri informale cu seniori din industrie, implicare în cadrul Festivalului de Publicitate Cluj. Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Mihai
21 Ianuarie 2014, 12:44
In sfarsit castigatorii au fost desemnati pe merit...
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare