Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 19 Martie 2013
Conferința Promotions Now 2013 - Promo meets equity. Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Conferința Promotions Now 2013 - Promo meets equity. Un nou eveniment din seria SMARK KnowHow

Pe 27 și 28 martie va avea loc Promotions Now 2013, un nou eveniment SMARK KnowHow adresat profesioniștilor în marketing și comunicare din România.

Pentru că odată cu intensificarea activităților promoționale se pune problema impactului acestora asupra capitalului de imagine al brandurilor, la patru ani de la prima conferință SMARK KnowHow despre promoții și de la începutul crizei, analizăm modificările în comportamentul consumatorilor și schimbarile în condițiile de piață împreună cu reprezentanți ai brandurilor, ai companiilor de cercetare de piață, ai agențiilor de creație, media, digital și BTL şi specialiști în strategie de marketing și comunicare care au aplicat diferite tactici promoționale în tot acest interval.

Conferința Promotions Now 2013 este structurată în două jumătăți de zi, fiecare cu câte 3 paneluri. Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul conferinței sunt:

• Evoluția activității promoționale a brandurilor în ultimii ani în relație cu comportamentul de consum și de cumpărare a publicului țintă
• Efectele promoțiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor
• Influența evoluției tehnologice asupra activităților promoționale ale brandurilor
• Mecanisme inovatoare de promoții, de la in-store la digital
• Criterii de originalitate în promoții și limita repetabilității unor mecanisme deja consacrate
• Studii de caz despre promoții care au funcționat sau nu -exemple locale și internaţionale

Prima zi pune accent pe schimbările în comportamentul consumatorilor în perioada 2009 – 2012, pe influența lor asupra strategiilor promoționale ale brandurilor și pe enunțarea unor trenduri relevante pentru perioada următoare.

În prima parte a zilei
vom afla care sunt factorii care contează cel mai mult în alegerea unui brand, care sunt cele mai eficiente tipuri de promoții și de premii și cum au evoluat bugetele de media pentru comunicarea promoțiilor pe parcursul acestei perioade.

La aceste întrebări vor răspunde: Daniel Enescu (Partner, Daedalus Millward Brown), Ioana Bobe (Senior Research Consultant, Unlock Research), Marian Șeitan (General Manager, Co-owner Media Post-Hitmail) și Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group).

Cel de-al doilea panel
al conferinței continuă cu prezentarea unui studiu despre efectele promoțiilor asupra brandurilor, prezentat de Lăcrămioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare și Consultanță). Aceste efecte vor fi apoi dezbătute de: Alina Buzatu (Head of Planning, G2 România), Dan Costea (Head of Consumer Experience, DDB România), Teodor Cucu (Creative&Strategy Director, The Cell) şi Doru Panaitescu (Owner, Marketeer.net). Ei vor prezenta și care sunt elementele esențiale pentru succesul promoțiilor, în diferite puncte de implementare a lor, de la in-store la digital.

Ultimul panel din prima zi include prezentarea câtorva dintre cele mai noi și relevante canale și tehnologii care pot fi folosite pentru realizarea sau comunicarea promoțiilor, cu ajutorul unor exemple locale și internaționale. În cadrul acestui panel vor vorbi: Călin Fusu (CEO, Neogen), Vasile Hodorogea (Country Manager, ARworks România) și Mihai Puținelu (Managing Partner, Wallet Buzz).

Cea de-a doua zi
, joi, 28 martie, este la rândul ei structurată în trei părți și continuă pe firul logic al conferinței cu un prim panel în care atât agenții de BTL, cat si clienți vor vorbi despre mecanisme de promoții inovatoare și despre ce mai este considerat original în promoții și care este limita repetabilității unor mecanisme deja consacrate.

Printre vorbitori se numără: Codrina Ciubotaru (Client Service & Business Integration Director, Wave Division), Cristina Miclea (Director de Marketing, Albalact), Adrian Alexandrescu (Managing Director, Interactions), Mihai Bârsan (Marketing VP, Ursus Breweries) şi Mihai Ene (Creative/Co-founder, THE SECRET SERVICE).

Conferința continuă cu punctele de vedere prezentate de patru specialiști în strategie de comunicare despre detaliile care fac diferența în mecanică sau în implementarea promoțiilor, de la insight-uri la tips & tricks: Gabriel Pătru (Integrated Communications Manager, Media Direction, BBDO Group), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks), Victor Stroe (Head of Planning, Leo Burnett), Lorand Balint (Strategy Director, Publicis).

Ultimul panel al conferinței este o invitație lansată câtorva directori de creație de a găsi și de a „vinde” cele mai deștepte idei de premii pentru promoții într-o anumită categorie de produse sau servicii.

Vor prezenta în acest ultim panel: Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis), Dragoș Mușat (Digital Director, Propaganda), Cătălin Dobre (Executive Creative Director, McCann Erickson), Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy&Mather) și Cătălin Rusu (Owner, Rusu+Borțun Brand Growers).

Informații complete despre eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 17 martie 2013 este disponibil un preț de tip early bird, cu 15% reducere.

Extra Info


Promotions Now 2013 este o conferință din seria SMARK KnowHow. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piața, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV și Radio Guerrilla. Eveniment recomandat de IAA și UAPR și susținut de Mercury 360, Agrafa, Casa de Traduceri și 360 Revolution.

Partener de know-how al Promotions Now este Wave Division. Wave Division este cea mai mare agenție de consumer engagement din România, cu o activitate de peste 13 ani și o rețea dezvoltată în 72 de orașe. Prin intermediul celor 4 domenii cheie de expertiză (servicii integrate de in-store marketing, events management, shopper marketing și digital couponing), Wave Division a generat anual peste 18 milioane de interacțiuni cu consumatorii, demonstrându-și expertiza pentru un portofoliu semnificativ de clienți, printre care se numără: Coca-Cola, Danone, Heineken, Hochland, Interstar, Intersnack, L’Oreal, Macromex, McDonald’s, Mega Image, Procter & Gamble, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetra Pak.

SMARK este o sursă de knowledge, o platformă de informare și consultanță în industrie pentru membrii comunității locale de marketing: publishing, evenimente de profil, rapoarte de cercetare în sistem sindicalizat. SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de advertising.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Adrian
3 Decembrie 2013, 11:56
Un eveniment care nu trebuie ratat. Din punctul meu de vedere reprezinta ceea ce este mai important din punct de vedere al abordarii business-ului.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare