Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 7 Septembrie 2017
Culisele celor mai mari crize de reputație din ultimii ani: 18 octombrie la București

Culisele celor mai mari crize de reputație din ultimii ani: 18 octombrie la București

Primul eveniment care scoate la lumină culisele unora dintre cele mai mari crize de reputație din ultimii ani, impactul acestora în business, dar și primii pași pentru reconstruirea reputației afectate, va fi organizat de GMP PR pe 18 octombrie.

Printre speakerii prezenți la eveniment se numără Alina Coca, Deputy Head Media Operations NATO, Ana Adi, profesor la Quadriga University of Applied Sciences în Berlin și autoarea volumului #rezist, o colecție de reflecții al mai multor contributori cu privire la evenimentele din iarna lui 2017 din România, Martin Riecken, Head of Crisis Communications Group Corporate & External Affairs,TUI Group implicat în managementul unor crize precum 9/11, SARS, pilotul sinucigaș de la Germanwings sau greva piloților de la Lufthansa, Dirk van Eeden, unul dintre cei mai cunoscuți consultanți în managementul crizelor din lume, cu experiență pe crize de comunicare în peste 50 de țări pe șase continente, Richard Bagnall, unul dintre fondatorii Principiilor de la Barcelona. Mai multe detalii pe www.prmesurement.ro.

Conferința va fi organizată pe Rooftop Bucharest Mall și se adresează tuturor experților în marketing și comunicare. Obiectivul conferinţei este de a aduce pe agenda comunicatorilor o perspectivă mai puțin dezbătută – rolul PR-ului în reconstruirea reputației și impactul real în business al unei crize reputaționale.

„Suntem onorați că putem aduce la București oameni care au gestionat unele din cele mai mari crize de reputație din lume”, a spus Ioana Mănoiu, managing partner GMP PR.

„Într-o lume a boicoturilor, a cyberattack-urilor și a puterii social media, crizele nu ne mai ocolesc. Ne putem pregăti pentru ele, putem învăța să le administrăm corect, dar cum măsurăm impactul lor în business și care sunt strategiile de revenire? Invitații noștri au lecții valoroase de împărtășit”, a spus Ana-Maria Diceanu, Senior Partner GMP PR și Head of Crisis Department.

Înscrierile la eveniment se fac pe www.prmeasurement.ro.

Extra info

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional la competiţii precum Sabre Awards, European Excellence Awards sau Romanian PR Award. Printre distincţiile primite se numără „Best use of PR Evaluation”, „Newcomer European Agency of the Year”, „Best European Launch” sau „Romanian PR Agency of the year”. În 2016 agenția a fost implicată într-o campanie considerată Campania Anului în România, cea în urma căreia 1 iunie a devenit Zi Liberă Națională, agenția fiind distinsă cu PR Innovator of the Year și PR for Greater Good.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare