Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 1 Septembrie 2016
EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

EFFIE 2016 completează procesul de jurizare cu o dezbatere susținută de 10 moderatori

Începând cu ediția 2016, Effie România se aliniază integral formatului international, extinzand misiunea Effie de la un festival de premiere a campaniilor de marketing eficiente spre o platforma cu mai multe evenimente, workshop-uri si materiale axate pe zona de invatare si feedback pentru un marketing eficient. Miza este de a creste standardele pietei de marketing si comunicare din Romania prin transmitere de know-how si dezbateri care sa vina in completarea recunoasterii oferite de trofeele Effie.

Una dintre cele mai importante modificări este adusă procesului de jurizare prin introducerea dezbaterilor moderate.

Cei 10 moderatori care vor avea rolul să inițieze și să conducă discuțiile între membrii unui juriu format din profesioniști din top management în companii și agenții de advertising sunt: Adina Nica, Managing Director Open-I Research, Adriana Gherman, CMK Senior Manager The Procter & Gamble Company, Angela Gavrilescu, Senior Consultant The Network, Dan Zloteanu Business Consultant & Marketing Researcher MRI Research & Consulting / part of TheNetwork, Diana Flutur, Life & Business Coach / Public Speaker & Motivator, Eusediu Mărgăsoiu, Managing Partner The Network, Iuri Constantinov, Marketing Director The Nielsen Company, Mihaela Alexandru, Research Director 360Insights, Mădălina Cârstea, Custom Research & Strategy Director GFK și Narcis Horhoianu, Marketing Director Heineken România.

Dacă până acum fiecare din cei 60 de membri ai juriului nota studiile de caz individual, noua strategie încurajează discuțiile între aceștia. Rolul moderatorilor va fi să creeze contextul în care membrii juriului să înțeleagă cât mai bine specificul fiecărei categorii, dar și al fiecărui studiu de caz prin întrebări ajutătoare care să elimine pe cât posibil orice nelămurire. În plus, toate aceste discuții vor contribui la final la realizarea Effie Insight Guide - un material care va sumariza cele mai importante reactii si sugestii ale juratilor despre tendintele observate in urma sesiunilor de jurizare. Effie Insight Guide va fi un instrument menit să ajute agențiile si clientii să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței.

Înscrierea cazurilor, jurizarea și moderarea se vor face toate după un cadru format din patru puncte-cheie: Communications challenge and objectives, Strategic insights and idea, Bringing the idea to life & Results. Vor exista două runde de jurizare, precum și două ceremonii de premiere – prima axată pe nominalizați, iar cea de-a doua pe câștigători. Acest nou aspect introdus tot anul acesta accentuează faptul că focusul nu mai este îndreptat către gala de premiere, ci către procesul de învățare.

CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2016:

Perioada de înscrieri: 20 aprilie – 25 august

Gala Effie Nominees – 8 septembrie

Gala de Premiere Effie 2016 – 22 septembrie

Extra info

Expertiza EFFIE este garantată de cei 47 de ani de activitate, 39 de țări și 47 de programe dezvoltate. EFFIE măsoară eficiența de aproape jumătate de secol și, cu fiecare an ce trece, adaugă în portofoliul festivalului exemple de bune practici implementate în nenumărate comunități. Astfel, datorită tuturor campaniilor înscrise de către agenții din întreaga lume, EFFIE va deveni un manual dedicat acestei industrii. Următorul pas în ADN-ul EFFIE va fi să transmită mai departe toate aceste cunoștințe învățate investind în oameni și contribuind la evoluția industriei.

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare,  organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare