Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 9 Octombrie 2014
Focus pe femei, bărbați și tineri la conferințele SMARK KnowHow din octombrie

Focus pe femei, bărbați și tineri la conferințele SMARK KnowHow din octombrie

Trei dintre cele mai importante evenimente SMARK KnowHow sunt grupate toamna aceasta într-un boot-camp concentrat despre targeturi: femei, bărbați și tineri. Între 29 și 31 octombrie, vei intra în pielea consumatorului tău, vei privi prin ochii lui campania ta și vei înțelege ce-i motivează alegerile. Peste 40 de speakeri îți vor aduce inspirația, motivația și know-how-ul necesar pentru a-ți targeta cu succes publicul țintă. Toate acestea fără auto-promo.

Te așteptam așadar la Marketing for Women 2014, pe 29 octombrie, Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie, și la Romanian Youth Focus 2014, pe 31 octombrie. Până pe 19 octombrie poți profita și de un discount de early bird de 20%.

Marketing for Women – It’s complicated

Femeile sunt implicate la nivel local și global în majoritatea deciziilor de cumpărare, chiar și atunci când produsele sau serviciile au ca utilizatori finali bărbații. E important așadar să le înțelegem întru totul: viața socială și etapele prin care trece – de la copilă, la adolescență, adultă sau mamă, comportamentul de consum, modalitățile de o “cuceri” și nevoile ei. Și pentru că tot vorbim despre nevoi, este oare necesar ca brandurile din România să se implice în campanii de women empowerment? Noi credem că da. Aflăm care sunt cele mai importante direcții de implicare și beneficiile pentru brandul tău, dar și criteriile de discriminare a femeilor din România, în cadrul Marketing for Women 2014, pe 29 octombrie.

Pe lista speakerilor îi poți găsi pe: Doina Costache (Google România), Rodica Mihalache (Starcom MediaVest), Diana Alexa și Irina Cărbunescu (Leo Burnett Group) sau pe Andreea Strachină (Kaleidoscope Proximity).

Marketing for Men – Beyond cliches

Marketing for Men este primul eveniment de business dedicat exclusiv înțelegerii caracteristicilor și profilului de consumator al bărbatului roman. Știi că bărbații nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumpărare dintr-o gospodărie. Atunci de ce să te concentrezi pe cunoașterea lor? În primul rând pentru că poți descoperi un potențial de dezvoltare pentru brandul tău. De ce să-l privești simplist? Renunță la clișee și cunoaște-l în mediul lui, fie că vorbim de o bere cu băieții, fie a vorbim despre timpul petrecut la un barber shop. Ieși din Excel-ul tău cu date din research și cunoaște-l ca tata în faţa raftului sau că aparținător al unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evoluează rapid - nișe, tactici și strategii specifice, afli la Marketing for Men 2014, pe 30 octombrie.

Speakeri de top te vor integra în lumea bărbatului printre care: Alex Zamfir (funvertising), Alex Negoescu (Cohn and Jansen), Titus Percea (FIVE’S), Alex Pomană (Friends/TBWA), Raluca Iacob (Publicis), Victor Stroe (Leo Burnett Group).

Romanian Youth Focus – Brands & Youngsters

Te-ai învățat cu BR și OOO. E cazul să treci la FOMO, tl;dr sau nsfl. Învață limbajul tinerilor din ziua de astăzi și vorbește-le așa cum vor să te audă, fără să pici în penibil. Hipsterii sunt prea puțini și cocalarii nu sunt cool? Treci dincolo de titluri și cunoaște-i așa cum sunt, vezi cauzele în care vor să se implice, brandurile care le plac și canalele pe care îi găsești și învață astfel să generezi content util și relevant pentru ei. Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai în schimbare și cel mai cinic grup de consumatori vezi la Romanian Youth Focus 2014, pe 31 octombrie.

Printre cei care te vor inspira se numară: Dragoș Iliescu (Universitatea București), Valentin Suciu (Jazz), Bogdan Jianu (Pernod Ricard) și Bogdan Obreja (Ballentine’s România), Andrei Lăcătuș (aka Shurubel), Matei Psatta (iLeo) și Ștefan Chiriţescu (Kaleidoscope Proximity).

Te așteptam în sală. Vrem însă de la tine să vii cu întrebări pe care să le și pui, să nu vezi în participarea la conferința doar o ocazie de a sta departe de agitația de la birou, să cauți inspirație și răspunsuri pentru dezvoltarea strategiei tale de marketing, să-ți dorești să ieși din Excel-uri și să cauți răspunsuri în lumea reală în care se află consumatorul tău, indiferent că el este femeie, bărbat sau tânăr. Geamul din biroul tău de corporație sau cel al mașinii personale diferă de cel prin care privește consumatorul tău. Învață de la el și de la speakerii pregătiți să-ți ofere know-how-ul lor.

Informații complete despre program și despre participarea la conferința sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 19 octombrie inclusiv este disponibil un preț cu o reducere de early bird, de 20%.

Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus sunt evenimente ce fac parte din seria SMARK KnowHow.

Partenerii evenimentelor sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piaţa, The Institute, IAA, UAPR, Caţavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba română dedicat industriei de comunicare.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare