Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 9 Februarie 2012
Grapefruit organizează evenimentul World IA Day 2012

Grapefruit organizează evenimentul World IA Day 2012

Girat de Information Architecture Institute din Statele Unite, World IA Day 2012 va fi organizat în Bucureşti de agenţia de branding şi digital Grapefruit. Acesta este un eveniment internaţional dedicat disciplinei Arhitecturii Informaţionale, care se organizează pe 11 februarie 2012 în 14 oraşe din lume.

de Teodora Ieşeanu

Tema centrală a conferinţei este Designing Structures for Understanding. Prezentările vorbitorilor din România vor explora modurile în care putem cunoaşte şi înţelege utilizatorii şi formele în care poate fi structurată informaţia pe înţelesul lor.

Vorbitorii sunt: Violeta Bahaciu, Senior Research Consultant, GfK România; Daniel Nicolescu, Chief Product Officer, PayU; Marius Ursache, Chief Creative Officer, Grapefruit; Bogdana Butnar, Industry Manager, Google România; Alin Popescu, Managing Partner, Avocatnet.ro şi Ana Maria Bogdan, Managing Director, Grapefruit.

Evenimentul va avea loc pe 11 februarie 2012 la Hotel Epoque în Bucureşti. Participarea, limitată la 50 de persoane, se face pe bază de invitaţie.

Mai multe informaţii despre evenimentul internaţional se pot găsi pe website-ul WIAD: http://worldiaday.org/#about

Extra Info

Grapefruit este cea mai premiată agenţie românească de branding şi digital la nivel internaţional, care a creat şi transformat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani, precum Antibiotice, Azuga, Alevia, Labormed, Mercury360, Prigat, Transavia, Kober Zertifikat, sau NNDKP. În mediul digital, Grapefruit a crescut performanţa unor branduri precum Dacia, Renault, ING Bank, OTP Bank, Pfizer, Abbott Laboratories, Kanal D, sau Connex. Cu birouri în Bucureşti şi Iaşi şi o echipă de 23 oameni, Grapefruit are peste 500 de proiecte în portofoliu şi mai bine de 200 de clienţi din 13 ţări, de pe 4 continente. Agenţia a semnat totodată cel mai premiat proiect românesc de rebranding la nivel international (Labormed).

Grapefruit aduce o perspectivă nouă asupra brandurilor româneşti—brandul ca interfaţă: un instrument care face posibil şi optimizează schimbul de valoare dintre proprietarii de branduri şi publicurile lor prin toate formele de manifestare ale unui brand, de la cele tangibile la cele intangibile, în mediul analogic şi digital.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Mircea
4 Decembrie 2013, 12:24
O abordare diferita poate avea un efect neasteptat. Ma uimeste si acum efectul avut de campania celor de la Vodafone, cu Ghita Ciobanul...
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare