Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 20 Ianuarie 2014
IAA România anunță cea de a VI-a ediție a Premiilor de Excelență IAA

IAA România anunță cea de a VI-a ediție a Premiilor de Excelență IAA

Gala de Premiere va avea loc pe 25 februarie 2014, la Ateneul Român.

Întreaga comunitate de marketing şi comunicare este invitată pentru a-i sărbători pe cei care, prin realizările lor, au contribuit substanţial la ridicarea standardelor profesionale şi etice ale industriei.

Premiile de Excelență IAA sunt o iniţiativă a Consiliului Director IAA, lansată în 2008 şi au ca unic obiectiv recunoaşterea publică a acelor personalităţi care, prin faptele şi atitudinea lor profesională, au inspirat şi au contribuit în mod deosebit la dezvoltarea industriei de marketing şi comunicare.

Cea de a VI-a ediţie propune comunităţii de marcomm din România o structură nouă de premii – organizate pe cele trei categorii reprezentative: advertiseri, agenţii şi companii de media.

Pe lângă premiile pe categorii şi premiile speciale la nivel de industrie, pentru a marca aniversarea a 20 de ani de existenţă a IAA în România, Consiliul Director IAA va acorda o serie de Diplome de Excelenţă pentru întreaga activitate.

Nominalizările se fac în perioada 15 ianuarie – 15 februarie 2014, de către orice membru IAA, prin completarea formularului care se poate descărca din acest link.

Nominalizaţii vor fi evaluaţi de cele trei comitete de jurizare: Consiliul Director IAA, Senatul IAA şi un grup de Laureaţi ai ediţiilor precedente ale Premiilor de Excelenţă.

Detalii despre categorii, formulare, criterii etc. găsiţi pe www.iaa.ro, secţiunea dedicată premiilor sau la office@iaa.ro.

Extra Info

International Advertising Association este un parteneriat strategic unic, care apară interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la agenţii de publicitate până la companii mass-media, agenţii şi firme de marketing direct, cât şi ale practicanţilor individuali.

La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA România a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare