Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 2 Septembrie 2011
Media School prelungeşte perioada de înscriere până pe 13 septembrie 2011

Media School prelungeşte perioada de înscriere până pe 13 septembrie 2011

Prima Şcoală de Media creată de industria de publicitate românească răspunde nevoilor profesionale ale celor care lucrează în domeniu şi le oferă acestora, la absolvirea cursurilor, o diplomă recunoscută de toate companiile membre. Media School este rezultatul parteneriatului dintre UAPR, ARMA şi BRAT, cu sprijinul IAA şi CNA.

Începând cu 16 septembrie, Media School va derula două tipuri de cursuri: Basic Knowledge şi Towards Excellence. Astfel, 50 de persoane vor intra în contact cu practicieni ai industriei media si publicitate, printre care: Alexandra Gătej - CEO al Maldon & Wat, Mihai Ghyka - Chief Commercial Officer Consumer Business Unit Vodafone România, Giorgio Licastro - Project Manager GfK – Italia, Mihail Vârtosu - Consultant management şi comunicare, Debbie Hurley - Cercetator Marea Britanie, Liliana Mihăilescu - General Manager al Kantar Media Audiences România, Arina Ureche - Director General, Dragoş Pinciu - Director KMA România, Ileana Tomescu - Managing Director Brand Connection, Paul Ştefan Markovits - Marketing Director Heineken România, Dan Florescu - auditor media, Monica Ungureanu şi Marius Strâmbeanu - Responsabil Cercetare Media Lagardere România.

Cursul Basic Knowledge se adresează începătorilor, oferindu-le acestora noţiuni teoretice şi exerciţii practice din sfera lor de interes - mass-media, agenţii de publicitate, agenţii de media sau departamente de marketing ale companiilor care utilizează resurse media. Mai multe detalii despre acest curs gasiţi aici: http://www.arma.org.ro/ro/scoala-de-media, http://www.arma.org.ro/en/media-school, www.mediaschool.ro.

Cursul Towards Excellence se adresează angajaţilor care deţin deja o experienţă de cel puţin doi ani în domeniul mass-media, advertising, agenţie de media sau marketing. Mai multe detalii aici http://www.arma.org.ro/ro/scoala-de-media, http://www.arma.org.ro/en/media-school, www.mediaschool.ro).

Cursurile se desfăşoară în perioada 16 septembrie 2011 - 10 decembrie 2011. Pentru înscriere, cei interesaţi trebuie să completeze un formular de înscriere disponibil pe site-ul ARMA şi apoi să-l trimită la adresa de e-mail contact@arma.org.ro până pe 13 septembrie 2011. Taxa de participare, odată ce aţi fost anunţaţi că aţi fost acceptaţi în program, este de 250 de euro pentru cursul Basic Knowledge şi de 350 de euro pentru cursul Towards Excellence.

Programa include cursuri precum: marketing şi comunicare, cercetare de piaţă, management, strategie şi planificare media, administrarea contului de publicitate (scheduling, ordering, monitoring, reporting, reconciliation, invoicing).

Extra info

Media School reprezintă un demers comun al mai multor organizaţii care colaborează pentru înlăturarea deficitului de personal competitiv din departamentele de cercetare ale staţiilor TV, din firmele care folosesc media pentru publicitate, precum şi din agenţiile de media şi publicitate.

Media School este înfiinţată de Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA), Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), cu sprijinul filialei române a International Advertising Association (IAA) şi al Asociaţiei pentru Radio-Audienţe (ARA).
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare