Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 16 Mai 2013
Membrii IAA au 15% discount la Best Marketing, organziat de  Biz

Membrii IAA au 15% discount la Best Marketing, organziat de Biz

Noul marketing se fundamentează pe acțiuni concrete și mai puțin pe povești. Relația dintre consumatori și branduri este supusă testului încrederii pe care-l vor trece numai brandurile care arată că le pasă cu adevărat de consumatorii cărora li se adresează. "Concret, tu ce îmi oferi?" e întrebarea de marketing a momentului. A trecut vremea povețtilor frumos ambalate în spoturi TV de milioane. Contează mai mult ce facem și mai puțin ce spunem.

Despre toate aceste subiecte discutam la cea de a doua editie Best Marketing, eveniment ce va avea loc pe 21 mai 2013 la Hotel Howard Johnson Bucuresti, sala Platinum.

Invitat special: Kristian Wulfsberg Majer, Partner / Strategic Marketing Consultant, The Garrison Group. In calitate de consultant al companiei The Garrison Group, Kristian Wulfsberg Majer a dezvoltat strategii de marketing pentru companii precum Carlsberg, IKEA, Coca-Cola, P&G, Bayer si Raiffeisen. Kristian este Visting Professor (Marketing Strategy) la Corvinus University of Economics din Budapesta.

Printre speakerii care si-au confirmat prezenta la eveniment se numara: Camelia Popescu, Director Marketing, Cora Romania, Anca Rarau, Executive Director, Marketing Dept., BCR, Calin Clej, Director de Marketing, Pepsico, Radu Pilat, Managing Partner, Heist Industries, Liviu David, Creative Director, Next Advertising, Iulian Padurariu, Managing Partner, Marks, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, Alex Badila, Managing Director, Publicis, Alexandra Iavorschi, Managing Director, Starcom MediaVest Group, Deniz Coaca, Strategy and Online Director, Friends Advertising, Lorand Balint, Partner, Platypus Group, Mircea Pascu, Managing Director, G2 Romania, Adina Nica, Consultant Strategie, The Network si Fondator Open I Research.

Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/bestmarketing. În formularul de înscriere membrii IAA trebuie să treacă codul IAA.

Pentru detalii, inscrieri si acreditari de presa, va rugam sa ne contactati la adresa de mail gabriela.matei@revistabiz.ro.

Extra Info


Biz este o revista de afaceri avangardista care ofera proiecte jurnalistice creative, continut viu si abordari unice asupra mediului de business local si international. Lansata in anul 2000, Biz a fost prima revista de afaceri din Romania, impunandu-se prin premiere in print, evenimente de business, proiecte speciale si cautand mereu sa abordeze mediul de afaceri dintr-o perspectiva inedita si interesanta pentru cititori.

Cu o aparitie bilunara, are ca public-tinta manageri cu varste intre 25 si 45 de ani. Tirajul revistei este de 10.000 de exemplare pe numar, auditate de BRAT, dintre care 6.200 sunt abonamente. Se distribuie in zonele urbane din tara. Incepand din 2009, revista Biz este condusa de Marta Usurelu, Redactor-Sef si actionar majoritar.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Adrian
3 Decembrie 2013, 10:37
Revista Biz este una dintre cele mai erioase si mai apreciate publicatii in mediul business. Mult succes in continuare!
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare