Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 20 Februarie 2014
Promotions Now 2014: soluții și dezbateri cu sociologi, marketeri și publicitari

Promotions Now 2014: soluții și dezbateri cu sociologi, marketeri și publicitari

Promotions Now, eveniment din seria SMARK KnowHow, are loc la UniCredit Tower pe 6 și 7 martie, iar pentru toți cei care se înscriu până la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un discount de early bird, de 20%.

de Teodora Ieșeanu
La Promotions Now 2014, 30 dintre cei mai buni speakeri și traineri din România vor prezenta soluții de eficientizare a promoțiilor, de la strategie până la execuție. Având expertiză în sociologie, marketing și publicitate, aceștia vor oferi know-how și inspirație în cadrul conferinței, wokshop-ului și competiției celor mai bune promoții din 2013, parte din eveniment.

Prima zi de Promotions Now 2014 va începe cu un panel care analizează contextul socio-economic pentru a înțelege nevoile consumatorului, obiceiurile lui de consum, cum îl influențează eforturile de promovare a promoțiilor. Daniel Enescu (Managing Partner, Daedalus Millward Brown) va discuta despre cele mai importante aspecte în realizarea unui spot pentru o promoție sau un concurs, folosind Link, cel mai utilizat produs de pretestare de reclame din lume. Raluca Popescu (Lector doctor, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea București) va analiza relația consumatorului roman cu promoțiile din perspectivă sociologică. Despre soluțiile tehnologice care fac promoțiile mai eficiente și care ajută la cunoașterea în profunzime, în context și pe termen lung a consumatorului, dar și despre importanța retargeting-ului în promoții, va povesti Mihai Pocorschi (co-founder și CEO, Mobuy).

Cel de-al doilea panel vizează atât promoțiile, cât și concursurile, evidențiind ce se poate întâmpla rău în fiecare etapă a implementării lor. Panelul va fi deschis de Doru Spătaru (Owner, Front Line Marketing) care va vorbi despre eficientizarea unei promoții la raft, din perspectiva mecanismului și a premiilor acordate. Despre cele mai importante lucruri care trebuie avute în vedere atunci când derulăm o promoție send&win va discuta Cătălin Ciurezu (Director Executiv, Mediapost Hit Mail), iar Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions) va acoperi evaluarea rezultatelor de media și va răspunde la întrebarea: e bine sau nu să organizezi un concurs pe Facebook? În final, Maria Gheorghiță (Marketing & PR Manager, AdProduction) va urmări trendurile în promovarea la raft și modalitățile de a transforma o promoție într-o experiență de brand, iar Sergiu Floroaia (Stand-up comedian, Sector 7) va oferi perspectiva consumatorului sincer care se lovește de promoții.

Ultimul panel al primei zile va dezbate modalitățile de a comunica inteligent promoțiile și concursurile ținând cont de valorile brandului și de preferințele consumatorilor. Despre împachetarea mecanismului și a beneficiilor promoției într-un mesaj care să reflecte personalitatea brandului va povesti Ștefan Chiriţescu (Head of Innovation, Graffiti BBDO), în timp ce Nir Refuah (General Manager, MRM Worldwide România) va prezenta tehnologiile care pot fi integrate în campanii. În plus, Corin Chiriac (Planner, Geometry Global) se va folosi de experiența lui în shopper marketing pentru a vorbi despre modalitățile de fidelizare a consumatorului prin campanii promoționale.

Pe 7 martie, în a doua zi a evenimentului, vor fi analizate modalitățile de eficientizare a promoțiilor pornind de la canalele în care sunt derulate, în cadrul unei dezbateri la care participă retaileri din comerțul modern și cel tradițional, HoReCa și online. Dezbaterea va fi moderată de Dan Burlacu (Consultant, Ascendis) cu experiență în implementarea de promoții în cadrul FMCG Marketing&Distribuție, dar și de retail planning & development în cadrul BAT. Printre invitați se numără Lucia Ciucă (Marketing Manager, eMAG) și Adina Andrei (Director Achiziții FMCG, Carrefour România).

Promotions Now 2014 va aduce în centrul atenției și studii de caz ale unora dintre cele mai bune campanii promoționale din 2013, printre care și “Căutam supereroii de ciocolată”, care va fi prezentată de Camelia Dâu (Group Brand Manager, Kinder).

La final, creativi și strategi se vor întrece într-un pitch de inspirație pentru cel mai creativ și eficient premiu mic, pornind de la premisa că, de multe ori, premiile mici sunt trecute prea ușor cu vederea, deși ele ajung la cel mai mare număr de participanți. Printre cei care vor aduce inspirație se număra Mihai Gongu (Creative Director, GMP Advertising), Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA) și Cătălin Dobre (Executive Creative Director, McCann București).

Evenimentul din acest an va include și un workshop susținut de Adina Andrei (Director Achiziții FMCG, Carrefour România) și Dan Burlacu, în prezent consultant Ascendis, cu o lungă experiență în implementarea de promoții in-store în cadrul FMCG Marketing & Distribution și în retail planning în industria de tutun, la British American Tobacco. Pornind de la premisa că promoțiile nu se pot urmări printr-un excel, ci implică muncă de teren și din partea oamenilor de marketing și al celor de implementare, cei 2 traineri și cei 20 de participanți la workshop vor realiza o radiografie a promoțiilor în cadrul unei vizite la Carrefour Feeria, stabilind o serie de criterii pe baza cărora eficienta unei campanii poate fi urmărită, dincolo de aspectele cele mai evidente.

În plus, anul acesta SMARK KnowHow introduce și competiția Promotions Now Awards, în cadrul căreia premiază cele mai bune promoții ale anului precedent, realizate de agenții locale pentru piața românească. Înscrierea, criteriile de selecție și juriul vor fi anunțate în cel mai scurt timp pe site-ul evenimentului.

Informații complete despre program și despre participarea la conferință sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toți cei care se înscriu până la data de 24 februarie inclusiv este disponibil un preț cu o reducere de early bird, de 20%.

Promotions Now 2014 este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Solutions provider al evenimentului este AdProduction.

Creative food partner este frufru. Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Catavencii, Forbes, BestJobs, Zumzi, Wall-Street, Port.ro, 24FUN, HotNews, Ziare.com, Business24, The Institute, IAA, UAPR, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, Radio Guerrilla.

Extra Info

SMARK este o marcă a Blue Idea, alături de IQads, cel mai citit produs media în limba romana dedicat industriei de comunicare.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare