Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 11 August 2011
Răzvan Căpănescu face parte din juriul festivalului de publicitate asiatic Ad Stars

Răzvan Căpănescu face parte din juriul festivalului de publicitate asiatic Ad Stars

Numele lui Răzvan Căpănescu este deja cunoscut în rândul juraṭilor din cadrul unor festivaluri internaṭionale de publicitate, cum ar fi: Eurobest, New York Festival sau Golden Drum. Anul acesta, Căpănescu va face parte din juriul final Ad Stars, prezidat de Neil French.

de Teodora Ieṣeanu
Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer la Publicis, va juriza alături de alṭi 26 de creativi internaṭionali de excepṭie. Din 2006 până în prezent, acesta a adus agenṭia printre cateva dintre cele mai apreciate premiere internaṭionale: primul aur câṣtigat la Golden Drum, primele premii la Epica, primul finalist la Cannes Lions, prima intrare în prestigiosul Luerzer’s Archive ṣi primul trofeu la Intercontinental Advertising Cup câṣtigat de o agenṭie din România.

Preṣedintele juriului, Neil French reprezintă o legendă a publicităṭii internaṭionale, fiind câṣtigătorul a peste 500 de premii în publicitate.

Pe parcursul ultimilor patru ani, Publicis Bucureṣti a câṣtigat 57 de premii ṣi certificate de finalist la festivaluri de publicitate locale ṣi internaṭionale cum ar fi Ad’Or, AdPrint, AdSpotAward, Effie, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum, Golden Hammer, Internetics, New York Festivals sau Cannes Lions. Dintre trofeele obṭinute recent fac parte două premii de bronz la New York Festivals, un bronz la Epica, două trofee de argint la Effie ṣi trei trofee la ADOR.

Extra Info

Ad Stars 2011 este primul festival din lume care integrează perfect online-ul ṣi offline-ul ṣi care oferă ṣi un câṣtig în bani (10000 USD fiecare) pentru câṣtigătorii Grand Prix-urilor.
În plus, aceeaṣi platformă online funcṭionează ca un “open source”, unde profesioniṣtii din publicitate pot interacṭiona ṣi face schimb de informaṭii în mod constant. Prin intermediul social media ṣi a aplicaṭiilor pentru smartphone-uri, festivalul este practic deschis participării 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

Ad Stars, care tinde să devină cel mai mare festival de publicitate din Asia, este singurul festival de gen din Coreea. Înscrierile la Ad Stars au crescut în fiecare an de la lansare: de la 3.105 lucrări din 29 de ṭări în primul an până la 7,130 lucrări, din 46 de ṭări, anul acesta.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Victor
5 Decembrie 2013, 12:24
Acesta este inca un motiv pentru care putem fi siguri ca festivalul va fi unul de succes.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare