Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 22 Iunie 2017
Telekom Romania găzduiește ultimul dintre seminariile organizate de AcademIAA în acest an universitar

Telekom Romania găzduiește ultimul dintre seminariile organizate de AcademIAA în acest an universitar

Telekom Romania a găzduit ultima dintre întâlnirile Porților Deschise pentru mediul academic vineri după-amiază, într-o atmosferă relaxată și bineînțeles magenta.

de Raluca Turcanasu

Profesori de la Facultatea de Marketing (ASE), Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării (UniBuc) s-au bucurat să audă despre employer branding și sa asiste la prezentarea studiului de caz #NETLIBERARE.

Casandra Toma, Supervisor Recruitment, Assessment and Employer Branding la Telekom Romania, ne-a povestit despre cei 7000 de angajați din întreaga țară și despre  modul în care ei se pot dezvolta  în cadrul companiei. Telekom desfășoară periodic programe de internship, de traineeship și de management trainee. Telekom caută studenți, potențiali angajați cu inițiativă, care se organizează singuri, cu o atitudine proactiva.

Vlad Mogoș, Manager Acting, TV Segment Marketing and Bundled Services la Telekom Romania, a început ca specialist suport în call center și astăzi este Product Marketing. El observă că studenții care au activități extracuriculare, cei care sunt implicați într-un ONG sunt mult mai pregătiți pentru lucrul in proiecte cross-functionale si anduranța zilnică din companii. De fapt, acestea ar fi cuvintele cheie pentru un trainee:

  • perseverență
  • structură
  • gândire analitică
  • pasiune
  • creativitate

 

#NETLIBERARE

„Am vrut să facem ceva diferit, puternic, <>, să ducem conversația cu clientii intr-o zona mai presus de minute, GB, sau preturi. Prin #NETLIBERARE incepem un nou capitol in comunicarea Telekom. Dorim sa aducem internetul mai aproape de oameni, deschizandu-le o lume de noi posibilități și oportunități: ușurința de a accesa informatia oriunde, oricand, pe orice dispozitiv, divertisment de cea mai buna calitate si o nouă experiență de comunicare, bazată pe simplitate și accesibilitate” ne spune Ruxandra Rău, Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania.

 

Noua platforma de comunicare a Telekom este puternică în primul rând prin consistența ei, prin ofertele simplificate si beneficiul folosirii fara griji a internetului, adaugă Roxana Baias, Marketing Director Residential Segment. Prin concept, ea se adresează foarte mult targetului tânăr, fiind sustinut si de stilul executional “spoken poetry” „cântat-recitat” de Deliric, cu versuri scrise de Andreas Aron de la trupa Pixels, in acelasi timp copywriter al agentiei Leo Burnett.

 

“Întâlnirea de la Telekom de vineri, 16.06. 2017 a  arătat din nou cât entuziasm investește industria în tot ceea ce face, de la oameni, până la un brand construit și reconstruit atât de frumos. O atmosferă vibrantă, oameni deschiși, plini de pasiune și dornici să împărtășească academicului din experiența muncii lor! Nu întâmplător, sloganul “Experiențe împreună” al brandului Telekom poate fi considerat mottoul întâlnirii de vineri. Și mai mult, discuțiile au arătat mult interes din partea mediului profesional pentru colaborarea cu academicul și formarea tinerilor în direcția unei gândiri critice și creative. S-au propus soluții de a-i stimula pe tinerii de azi să fie inovativi și curioși, să vină spre industrie și să aspire spre profesionalism din universitate. Pentru mine a fost un impuls de a-i învăța mai bine pe viitorii publicitari să se implice, să îndrăznească și să nu aștepte ca minunile să vină de la sine. Iar soluția este relativ simplă, dar constantă: trebuie învățați să caute resursele în care-și pot valorifica experiențele și să crească profesional cu răbdare, încă de la internshipuri și stagii de practică. #netliberare se poate traduce prin eliberare de prejudecăți, de comoditate și, de ce nu, de monotonie studențească”.  Conf. Univ. Dr. Mădălina Moraru, Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

 

Extra info

International Advertising Association – IAA România reprezintă toate categoriile de companii active în domeniul comunicării - clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi companii mass media, reunind în prezent peste 130 de membri. IAA România a fost recunoscută la nivel global, primind în 2008 trofeul “Golden Tulip - pentru cea mai activă și mai creativă filială IAA din lume", în cadrul celui de-al 41-lea Congres Mondial IAA. În iunie 2016, la întâlnirea anuală a IAA Global de la Cannes, IAA România a fost distinsă cu premiul "IAA Global Excellence Award".

 

Telekom România este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare