Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Evenimente"
Facebook
Like us on Facebook
Eveniment - 10 Octombrie 2017
Trade Round Table, o zi plină de insighturi din piața FMCG

Trade Round Table, o zi plină de insighturi din piața FMCG

Progresiv – liderul publicațiilor pentru comercianții de bunuri de larg consum din România - organizează anul acesta a 14-a ediție a Trade Round Table, cea mai importantă conferință de retail & FMCG a toamnei în data de 18 octombrie la Hotel Radisson Blu București.

Trade Round Table reprezintă o oportunitate unică de a accesa conținut exclusiv și de a descoperi perspective valoroase ce nu pot fi regasite la alt eveniment. Este, de asemenea, o ocazie de a întâlni în premieră speakeri de top locali și internaționali care vor împărtăși cele mai noi tendințe în domeniu.

La nivel tematic, Trade Round Table înseamnă o zi plină de insighturi din piața FMCG, în care vom face bilanțul primelor noua luni ale anului în curs și vom privi dincolo de orizontul anului viitor, în încercarea de a anticipa tendințe, mișcări noi și oportunități de creștere pentru retaileri și furnizori.

Programul acestei ediții este structurat pe trei mari sesiuni, toate sub semnul provocărilor și al oportunităților:

MARKET OVERVIEW

Industria de FMCG se confruntă în prezent cu unele schimbări fără precedent. Cumpărătorii au o dinamică nouă, brandurile se luptă cu mărcile private, retailerii continuă expansiunea, luptând pentru inimile și mintea oamenilor. Cât de atractivă mai este România pentru retaileri în contextul local și global? Care sunt direcțiile în evoluția formatelor de retail și de unde ar putea veni creșterile pe viitor?

Iancu Guda, Services Director Coface

O radiografie macroeconomică: Este România pregătită pentru o nouă recesiune?

Gabriela Luca, Market Trend Hunter, GfK România

Evoluția pieței de FMCG în 2017. Care au fost pârghiile de creștere?

Diana Enăchescu, Senior Management Consultant, A.T. Kearney

Piața de retail din România, între efervescență și consolidare

SHOPPER INSIGHTS

Boom-ul tehnologic a transformat cumpărătorul de astăzi în Ubershopper și Nielsen va prezenta principalele tendințe în materie de shopper în Europa. Pe de altă parte, furnizorii vor veni cu propria lor viziune legată de cumpărătorul de azi și de mâine aducând insight-uri din proiecte de category management în retail, vor vorbi despre inovație și ce înseamnă schimbarea la față a unei categorii, dar și despre implicațiile și schimbările strategice aduse de o preluare la nivel de grup.

Gabriela Crețu, Trade Marketing Director, Ursus Breweries

Ursus Breweries, într-o nouă era. Ce urmează?

Ramona Bloju, Commercial Manager Strategy and Planning, Philip Morris Trading

Transformarea unei industrii. Cum sa inovezi in piata tutunului?

Oana Bejan, Modern Trade Manager, Danone România

De la tranzacțional la cooperativ. O diagnoză a relațiilor de colaborare dintre producători și retailer

Cătălin Bulbariu, Category Development & Insights Manager, Coca-Cola HBC România

Mai poate fi retailul independent un vector de crestere in viitor?

Beata Kaczorek, Sales Effectiveness Director – Europe, Nielsen

Faceți cunoștință cu Ubershopper. Tendințe cheie ale cumpărătorilor în Europa

RETAILERS’ ROUND UP

Transformările din ultimii ani au setat un nou cadru pentru piața de retail, iar cuvintele de ordine sunt schimbare, adaptare, inovare. Vino să afli cum se conturează piața locală de retail, dar și cea din Europa de Est.

Andreea Mihai, Marketing & Communication Director, Carrefour Romania

Preluarea Billa, o bilă albă pentru Carrefour?

Ionut Parfente, Director de Achiziții Legume și Fructe, Kaufland România

Modele de revitalizare a relației cu producătorii români

Keshia Walvin, Senior Retail Analyst – International, IGD

Cum se conturează piața de retail din Europa de est?

Speakerii, temele și programul detaliat al evenimentului, precum și modalitățile de înscriere, sunt disponibile pe www.trt.ro .

Evenimentul este susținut de Coca-Cola HBC România și IQOS în calitate de parteneri Premium și de Unilever, HL Display, Siviero Maria, Carrefour, Heidi, Zuzu, Kaufland, MOL România și Mastercard în calitate de parteneri Standard. IGD este Knowledge Partner, iar Ad Production și International Bloemen sunt Solutions Partners.

Extra info

Progresiv este prima si cea mai importanta revista business-to-business ce se adreseaza factorilor de decizie din retail si FMCG, aparuta in 1999,. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel national si este auditata BRAT.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare