Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 13 Octombrie 2017
[IAA Global Conference: The Partners] – de vorbă cu echipa de brand Telekom Romania

[IAA Global Conference: The Partners] – de vorbă cu echipa de brand Telekom Romania

Telekom Romania s-a poziționat, în ultimii ani, ca susținător al sectoarelor creative și promotor al ideilor tinerilor, mai ales prin ultimele campanii, desfășurate sub umbrela #NETLIBERARE. Am vorbit cu echipa locală de brand pentru a înțelege cum ajută sponsorizarea diferitelor evenimente creative (ca IAA Global Conference, Fibra și altele) sau muzicale (Untold, Awake) construcția brandului Telekom.

de Raluca Turcanasu

Ce înseamnă pentru dezvoltarea brandului Telekom susținerea mișcării creative, a festivalurilor de creație dar și a celor de entertainment – Fibra, Untold, Awake, IAA Global Conference? Putem să îi zicem #CreativLiberare?

telekom untold

 

Am putea spune #CreativLiberare, însă mai mult decât atât cred că putem vorbi de #TineriLiberare. Pentru că brandul Telekom își propune să fie aproape de publicul tânăr nu doar prin produse, ci și prin „atitudine”; ne dorim să îi înțelegem și să fim relevanți pentru ei, atât prin produsele și serviciile pe care le oferim, cât și prin inițiativele și proiectele pe care le susținem. De aceea implementăm și susținem idei smart, revoluționare, where sky is the limit.

Telekom at untold

Deutsche Telekom va avea și un speaker în cadrul Conferinței Globale IAA – Mr. Ralf Luelsdorf, Head of International Music Marketing Telekom. Ce înseamnă Music Marketing în strategia globală de brand a grupului Telekom?

Și de ce zona de muzică electronică?

Contentul cel mai consumat de targetul young e cel de muzică; și nu o zicem noi, ci YouTube. În acest context, la nivelul grupului DT s-a conturat în mod firesc necesitatea de a construi o strategie de Marketing Music care să vină în întâmpinarea preocupărilor și preferințelor consumatorilor din acest segment. Mai mult decât atât, muzica înseamnă o anumită atitudine, un anumit comportament, care nu se oprește la beat-urile unei piese, ci influențează modul în care se îmbracă targetul, ce festivaluri consumă, ce device-uri folosesc. Iar device-urile merg mână în mână cu muzica electronica care, după cum îi zice și numele, e pură tehnologie. În plus, faptul că nișa de tineri smart, bold și creative consumă acest gen de muzică, ne-a confirmat că am luat decizia corectă.

Ne puteți da câteva insighturi despre dl. Luelsdorf înainte de conferință?

Pentru detalii, vă invităm să citiți interviul chiar cu dl. Luelsdorf, disponibil aici.

 Ralf Luelsdorf

Ce înseamnă pentru voi “harvesting world’s unlimited resource”, creativitatea? Cu siguranță că o faceți foarte iscusit atât pe plan intern, cât și extern, inspirând publicurile din diferite nișe creative.

Creativitatea și inovația sunt unele din principalele calități pe care le căutam, și a căror dezvoltare o încurajăm activ, atât intern, în rândul angajaților noștri (de exemplu, avem un program dedicat numit „Development Days” prin care compania oferă angajaților posibilitatea de a participa la cursuri din diverse arii, fără legătură neapărată cu zona de telecom), dar și în rândul partenerilor și, în special, în rândul clienților. Pentru parteneri și clienți ne punem creativitatea la contribuție să venim cu cele mai interesante oferte și campanii de brand, astfel încât să simtă că sunt mândri că sunt clienții noștri și să fie mândri în cercul de prieteni că fac parte din comunitatea Telekom.

 

Ne puteți spune câte ceva despre #SeaHeroQuest? Este un exemplu minunat pentru modul în care creativitatea transformă lumea în bine. Ce înseamnă și ce presupune localizarea aplicației și în România? Există niște rezultate referitoare la impactul social, impactul în research al jocului?

SeaHeroQuest este exemplul perfect de creativitate care ajută nu doar în comunicare, ci în găsirea de soluții la problemele cu care ne confruntăm zi de zi, de exemplu, pentru a contribui la avansarea cercetării demenței.

Sea Hero Quest

Practic, prin intermediul unui joc aplicație, utilizatorii pot ajuta cercetătorii din cadrul unor instituții prestigioase din Marea Britanie - University College London, University of East Anglia și Centrul de Cercetare al Alzheimerului din Marea Britanie - să studieze și să facă o evaluare detaliată și intuitivă a diagnosticării persoanelor care pot dezvolta demență. Aplicatia, prin care se colectează date despre comportamentul uman în ce privește orientarea, este disponibilă și în România. Până în acest moment prin intermediul jocului de mobil SeaHeroQuest (căci până la urmă este un joc) peste 3 milioane de oameni au descărcat jocul la nivel mondial. Datele de navigare generate până acum de către jucători în cadrul Sea Hero Quest le-ar fi luat cercetătorilor peste 3.500 de ani de colectare în condiţii de laborator.

 

Case study video: https://www.youtube.com/watch?v=mc3jORxvjm4

 

IAA Global Conference Creativity Can Change The World va avea loc la Opera Națională București în perioada 24 și 25 Octombrie 2017 și este organizată de IAA Romania în parteneriat cu Primăria Municipiului București prin Centrul Cultural ARCUB.

Biletele se pot cumpăra pe site-ul: www.creativity4better.com

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare