Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 23 Aprilie 2018
Constantin Chiriac: ''Un role model nu se limitează la a fi un exemplu doar în activitatea profesională. Este, dincolo de persoană, o personalitate și, dincolo de personalitate, un OM''

Constantin Chiriac: ''Un role model nu se limitează la a fi un exemplu doar în activitatea profesională. Este, dincolo de persoană, o personalitate și, dincolo de personalitate, un OM''

Constantin Chiriac este actor, preşedinte al Festivalului Internaţional de Teatru de la Sibiu şi director general al Teatrului Naţional „Radu Stanca” din Sibiu. Acum 24 de ani a pornit un Festival fondat pe credibilitate şi prietenie. Fără complexe de cultură mică, el a cucerit Sibiul şi lumea întreagă prin "miracol şi emoţie”. Ne-a bucurat şi ne-a onorat să îl avem pe Constantin Chiriac ca speaker la a IV-a ediţie a Zilei Publicităţii.

Constantin Chiriac: ''Un role model nu se limitează la a fi un exemplu doar în activitatea profesională. Este, dincolo de persoană, o personalitate și, dincolo de personalitate, un OM''

10 Aprilie 2018
Teaser Ziua Publicităţii - Roxana Baias, despre oamenii din industria de marcom din viitor

Teaser Ziua Publicităţii - Roxana Baias, despre oamenii din industria de marcom din viitor

Roxana Baias este Marketing Director Residential Segment, Telekom România. Are o experienţă de 12 ani în cadrul Procter & Gamble, unde a ocupat succesiv mai multe poziţii de management. Trecerea la industria telecom, în 2012, când a devenit Marketing Director la Romtelecom, i se pare naturală din pricina presiunii de a inova. La Ziua Publicităţii, pe 17 aprilie, vom afla mai multe despre cum arată, în viziunea Roxanei, specialistul în marcom din viitor.

Teaser Ziua Publicităţii - Roxana Baias, despre oamenii din industria de marcom din viitor

6 Aprilie 2018
Teaser Ziua Publicităţii - Dragoș Stanca, despre viitorii specialişti ai marcom-ului şi creativitate la nivel global

Teaser Ziua Publicităţii - Dragoș Stanca, despre viitorii specialişti ai marcom-ului şi creativitate la nivel global

Dragoș Stanca este partener ThinkDigital şi fondator al Interactive Central and Eastern Europe, cu cea mai vizibilă componentă, festivalul iCEE.fest. În acest an a fost ales preşedinte al celei mai mari organizații profesionale a industriei media din România, BRAT – Biroul Român de Audit Transmedia. Până la Ziua Publicităţii (17 aprilie), unde îl vom avea ca speaker, vă invităm să aflaţi câteva dintre opiniile lui Dragoş referitoare la rolul publicităţii, schimbările viitoare din marcom şi creativitate.

Teaser Ziua Publicităţii - Dragoș Stanca, despre viitorii specialişti ai marcom-ului şi creativitate la nivel global

4 Aprilie 2018
Teaser Ziua Publicităţii - Ana Maria Brânză, despre performanţă, creativitate şi modele de urmat

Teaser Ziua Publicităţii - Ana Maria Brânză, despre performanţă, creativitate şi modele de urmat

Dragostea Anei pentru scrimă a luat naștere în Sala de scrimă a Complexului Sportiv Ghencea. Și-a început cariera la CSS nr. 3 Steaua sub îndrumarea antrenorului Radu Szilaghy. A ales spada, pentru că era singura armă din sală cu mâner pentru stângaci. La Ziua Publicităţii, pe 17 aprilie, o vom avea ca speaker pe Ana Maria Brânză, declarată de 3 ori cea mai bună spadasină din lume şi medaliată de 20 de ori la campionatele europene și mondiale, o voce puternică a momentului, care a dovedit deja că are un mesaj de transmis pentru fiecare generație.

Teaser Ziua Publicităţii - Ana Maria Brânză, despre performanţă, creativitate şi modele de urmat

26 Martie 2018
Sabina Știrb, Brand Manager, BRD – Groupe Société Generale: „Eroi și necunoscuți” este un proiect care aduce o perspectivă nouă în ceea ce privește abordarea și producția de advertising contemporan

Sabina Știrb, Brand Manager, BRD – Groupe Société Generale: „Eroi și necunoscuți” este un proiect care aduce o perspectivă nouă în ceea ce privește abordarea și producția de advertising contemporan

„Eroi și necunoscuți” spune povestea adevărată a unui erou care nu a renunțat în fața imposibilului, o călătorie care a durat ani şi s-a întins pe mii de kilometri, a marcat zeci de locuri și oameni și a oferit o moștenire națională românilor. Sabina Știrb, Brand Manager, BRD – Groupe Société Generale ne povestește în ce constă proiectul "Peste 100 de ani" și cum ”Istoria e scrisă de cei ce nu renunță”.

Sabina Știrb, Brand Manager, BRD – Groupe Société Generale: „Eroi și necunoscuți” este un proiect care aduce o perspectivă nouă în ceea ce privește abordarea și producția de advertising contemporan