Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 31 Ianuarie 2017
Adrian Chiuhan (Head of Strategy, MullenLowe): 'De obicei, datele se combină cu experiența, konwledge-ul și cu bunul simț'

Adrian Chiuhan (Head of Strategy, MullenLowe): 'De obicei, datele se combină cu experiența, konwledge-ul și cu bunul simț'

Adrian Chiuhan, noul Head of Strategy al MullenLowe are peste 10 ani de experiență în industria comunicării. A lucrat în câteva dintre cele mai mari agenții din România si a colaborat cu clienți din varii industrii, de la FMCG la banking, de la auto la pharma și de la oil & gas la transporturi. De asemenea, încăpățânarea de a pune eficiența în centrul oricărui proces de planificare i-a adus o serie de premii Effie pentru campaniile în care s-a implicat.

Adrian Chiuhan (Head of Strategy, MullenLowe): 'De obicei, datele se combină cu experiența, konwledge-ul și cu bunul simț'

17 Ianuarie 2017
Răzvan Mitoiu: 'Într-o ţară în care toţi ne pricepem la toate, ar fi mişto, ca în 2017, să ne retragem fiecare din noi în ceea ce ştim de fapt cel mai bine'

Răzvan Mitoiu: 'Într-o ţară în care toţi ne pricepem la toate, ar fi mişto, ca în 2017, să ne retragem fiecare din noi în ceea ce ştim de fapt cel mai bine'

Răzvan Mitoiu (Creative Director, Tempo Advertising) are în spate 12 ani de advertising, în agenţii naţionale şi internaţionale - Ars, Speed Promotion, Gav, DDB, Griffon, Scala JWT, BBDO, JANDL, deţine o colecţie impresionantă de premii în publicitate (Cannes, D&AD, Epica, Golden Drum, New York Festivals, PIAF, Eurobest, Clio) şi a fost de două ori desemnat Art Directorul anului în Slovacia. În 2010 a câştigat concursul internaţional de creaţie pentru realizarea coperţii romanului „Numele trandafirului” de Umberto Eco.

Răzvan Mitoiu: 'Într-o ţară în care toţi ne pricepem la toate, ar fi mişto, ca în 2017, să ne retragem fiecare din noi în ceea ce ştim de fapt cel mai bine'

21 Decembrie 2016
Silvian Cenţiu: 'România este obsedată de imagine şi asta nu o ajută, ar fi mult mai bine să se concentreze pe rezultate'

Silvian Cenţiu: 'România este obsedată de imagine şi asta nu o ajută, ar fi mult mai bine să se concentreze pe rezultate'

Silvian a fondat în anul 2012 Transiris Corporation, o companie care oferă soluții de automatizare a campaniilor de marketing, cu expertiză în Big Data, Data Science și Inteligență Artificială. Înainte de a fonda compania, Silvian a deținut numeroase poziții la Oracle, Sony, Aetna și Cisco. A absolvit Stanford University, precum și San Francisco University. Recent, a apărut în Top 50 Creative CEOs to Watch al revistei Insights Success Magazine (SUA).

Silvian Cenţiu: 'România este obsedată de imagine şi asta nu o ajută, ar fi mult mai bine să se concentreze pe rezultate'

12 Decembrie 2016
Georgiana Dragomir (Grapefruit): 'Anul acesta ne-am canalizat energia şi creativitatea în zona de proiecte inovative şi explorarea de tehnologii noi'

Georgiana Dragomir (Grapefruit): 'Anul acesta ne-am canalizat energia şi creativitatea în zona de proiecte inovative şi explorarea de tehnologii noi'

Georgiana Dragomir a devenit, la începutul acestui an, Managing Director la Grapefruit, agenţie de digital user experience. Georgiana lucrează de 8 ani la Grapefruit, unde a început ca Project Manager pentru clienţi precum Dacia, Renault, Philip Morris, NNDKP, Alevia, OTP Bank. Anul acesta a participat la MIT Global Entrepreneurship Bootcamp, programul ce te învaţă cum să-ţi deschizi o afacere de succes într-o săptămână.

Georgiana Dragomir (Grapefruit): 'Anul acesta ne-am canalizat energia şi creativitatea în zona de proiecte inovative şi explorarea de tehnologii noi'

28 Iulie 2016
Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România: 'Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate'

Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România: 'Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate'

Bold by Lowe Group este o platformă lansată recent de grupul de comunicare Lowe, cu scopul de a analiza principalele tendințe din industrii cheie din România. Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România şi Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România, ne-au oferit mai multe detalii despre studiile realizate în parteneriat cu compania de research iSense Solutions.

Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România: 'Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate'