Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 28 Iulie 2016
Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România: 'Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate'

Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România: 'Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate'

Bold by Lowe Group este o platformă lansată recent de grupul de comunicare Lowe, cu scopul de a analiza principalele tendințe din industrii cheie din România. Hortensia Năstase, Vicepreședinte Creative Services, Grupul Lowe România şi Dana Marinescu, Marketing Director, Grupul Lowe România, ne-au oferit mai multe detalii despre studiile realizate în parteneriat cu compania de research iSense Solutions.

IAA: Cum a fost gândită platforma Bold şi cui i se adresează?

H.N.: Orice strategie se construiește în baza unei cunoașteri aprofundate nu doar a clientului și a business-ului său, ci și a contextului, a pieței, a fenomenelor care îi pot afecta evoluția. Pornind de la această nevoie reală, ne-am propus să venim cu o soluție care să devină o sursă relevantă și constantă de insighturi și trenduri analizate pe toate părțile.

D.M.: Ne adresăm în primul rând industriei de marcomm, piețelor vizate de subiectele studiilor, dar și publicului larg, întrucât multe dintre informațiile pe care le furnizăm sunt de interes general.

IAA: Cum sunt realizate studiile din cadrul platformei?

D.M.: Studiile din cadrul platformei sunt realizate în parteneriat cu compania de research iSense Solutions și cuprind atât metode calitative (focus grupuri), cât și cantitative (date culese online prin intermediul panelului ResearchRomania.ro). Eșantioanele sunt alese în funcție de obiectivele fiecărui studiu. Dincolo de metodologie, căutăm subiecte noi, puțin abordate sau tendințe globale, care încep să prezinte interes și la noi în țară.

IAA: Cât de bold sunt rezultatele pe care le furnizaţi?

D.M.: Datele studiilor sunt la fel de bold ca inițiativa noastră, în sensul că îndrăznim să atingem și subiecte sensibile sau ignorate de industrie sau de public și ne asumăm rezultatele research-ului chiar și atunci când acestea contrazic convingerile deja existente în piață. Nu avem direcții preconcepute în realizarea acestor studii. Ceea ce facem este să investigăm pe marginea principalelor întrebări, tendințe sau provocări dintr-un anumit domeniu și să ajungem astfel la insighturi reale și relevante, pentru că exact în această autenticitate asumată constă utilitatea demersului nostru.

IAA: De ce aţi ales să lansaţi platforma cu un studiu despre tendinţe din FMCG?

H.N.: FMCG este cea mai dinamică și competitivă industrie, cu o apetență mare pentru insighturi și conținut mereu nou. În plus, agențiile din grupul nostru au o expertiză super puternică în zona brandurilor din FMCG, astfel că alegerea a fost firească.

IAA: Ce alte industrii aveţi în vizor pentru următoarele studii şi ce tendinţe aţi dori să analizaţi?

H.N.: Bold by Lowe Group a lansat recent și un al doilea studiu, despre employer branding, în care am analizat atitudinile și așteptările generației Millennials pe piața muncii. Am plecat de la un insight pe care l-am primit des din piață în ultimii ani, anume că multe dintre companiile din România au mari provocări în recrutarea sau comunicarea cu angajații din această generație. Nu suntem deloc impermeabili la acest target, dimpotrivă, suntem foarte dornici să cunoaștem în profunzime așteptările, frustrările sau provocările Millennials. La fel sunt și clienții noștri, iar dezbaterea pe tema Employer Branding a fost super lungă și dinamică.

D.M.: Pentru anul acesta avem în plan alte două studii din domenii cheie din România, pe care deja am început să le pregătim intens, însă vom reveni cu detalii privind temele abordate pe măsură ce le vom finaliza.

IAA: Ce feedback-uri aţi primit de la lansarea platformei până în prezent?

D.M.: Am primit foarte multe feedback-uri pozitive, cel mai important fiind faptul că am simțit utilitatea demersului nostru. Multe dintre companiile invitate la evenimentele Bold by Lowe Group ne-au arătat interesul pentru informațiile prezentate, ne-au confirmat că datele le sunt de ajutor și sperăm astfel ca proiectul nostru să contribuie la un upgrade al industriei de marcomm în direcția eficienței și a relevanței.

IAA: Cum v-aţi gândi să extindeţi proiectul pe viitor?

H.N.: Bold by Lowe Group va continua cu alte analize ale principalelor tendințe și topicuri fierbinți din toate industriile importante, însă avem în plan și dezvoltarea altor tooluri, care să ne susțină obiectivul de a fi partener de business pentru clienții noștri și sursă fiabilă de insighturi și know-how în piață. 

 

Studiile din cadrul seriei Bold by Lowe Group:

Millennials, o generație cu așteptări mari pe piața muncii

Cele mai noi tendințe ale românilor în ceea ce privește un stil de viață sănătos

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Lavinia
30 Iulie 2016, 05:09
Felicitari pentru initiativa! Specialistii din marketingul romanesc chiar aveau nevoie de astfel de unelte.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare