Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 19 Iunie 2014
„Internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară” - Marissa Mayer, CEO Yahoo

„Internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară” - Marissa Mayer, CEO Yahoo

Comunicarea evoluează, iar modul în care utilizatorii folosesc internetul se schimbă. Comunitățile se formează greu, iar conținutul de calitate se distinge cu greu din multitudinea de informație. Creativitatea utilizatorilor a generat aceste transformări, însă nu se știe unde vor duce ele. IAA.ro a discutat cu Marissa Mayer, Președinte și CEO Yahoo, despre viitorul conținutului online.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes
Internetul a devenit un mediu foarte creativ. Dar sunt userii mai creativi decât erau acum, să spunem, 3 ani?
Marissa Mayer:
Nu sunt sigură de intervalul de timp de 3 ani, dar un lucru e cert. Atunci când ne uităm la ce a creat internetul, iar multă lume l-a comparat cu presa tipărită, în sensul în care a reușit distribuția informației către mase, asta înseamnă să distribui conținut creativ către majoritatea oamenilor oriunde, pentru ca aceștia să aibă o voce, să se exprime. Iar numărul de unelte pe care le au la dispoziție fac totul mult mai ușor. E nevoie doar de un website, de un blog sau doar să participi online. Așadar, internetul a dezlănțuit creativitatea oamenilor într-o manieră extraordinară.

Cuvântul cheie la Cannes Lions este ”storytelling”. Ce unelte credeți că vor folosi oamenii pentru a spune povești online?
Marissa Mayer:
Nouă ne place foarte mult Tumblr. Credem că este o platformă potrivită pentru a spune povești în simboluri, pentru a actualiza statusuri și fotografii și pentru a crea povești complexe pe paginile brandurilor.

În multitudinea de informații, cum putem scoate în față content-ul de calitate?
Marissa Mayer:
Algoritmii noștri de personalizare sunt creați pentru a afișa tot felul de conținut și pentru a răspunde unor indicatori bazați pe calitate, engagement. Urmărind comportamentul utilizatorului nostru, putem identifica cel mai bun conținut la care el reacționează.   

Ați lansat recent un portal de beauty.
Marissa Mayer:
Da, Yahoo Beauty a fost lansat luni, și este coordonat de Bobbi Brown, celebra creatoare de cosmetice. Suntem foarte încântați de ceea ce face. Am lansat 5 reviste digitale: Food, Tech, Travel, Movies, și acum Beauty, și avem în plan să lansăm chiar mai multe proiecte în jurul revistelor.

Este acesta viitorul conconținutului online?
Marissa Mayer:
Credem că este viitorul conținutului de calitate, dezvoltat în parteneriat, pregătit și îngrijit.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Mario
11 Septembrie 2014, 05:54
Internetul a reusit din unii copii sa ii faca mai creativi decat a reusit scoala.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare