Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 29 Iunie 2017
Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann - impresii de la jurizare Cannes Lions

Mihai Trandafir, Managing Director Universal McCann - impresii de la jurizare Cannes Lions

Mihai Trandafir, la conducerea Universal McCann si cu o experienta de 18 ani in spate a fost anul acesta in juriul de Media de la Cannes Lions. L-am felicitat pentru cei 2 Lei obtinuti de Vodafone. Live from a different world! si am povestit cateva impresii din pozitia de jurat.

de Raluca Turcanasu

IAA: Ne poti povesti putin despre experienta de jurizare? Ce ti s-a parut surprinzator la case-urile inscrise in acest an?

Jurizarea la Cannes a fost o experienta intensa. In primul rand din prisma volumului enorm de campanii inscrise. Pentru shortlist la sectiunea Media am avut de vizionat peste 400 de cazuri, o expunere foarte interesanta la ceea ce considera industria ca fiind cele mai bune campanii. Mi-a lipsit insa partea de dezbatere pe care am avut-o in finala de la Festival Of Media Global, unde 22 de jurati au evaluat toate lucrarile castigatoare.

In ambele competitii, in mod diferit fata de alti ani, nu am remarcat campanii care sa domine un numar mare de categorii. M-a surprins si ponderea foarte mare a cauzelor sociale si aici cred ca industria se indreapta intr-o directie gresita. Din punctul meu de vedere accentul in astfel de competitii ar trebui sa fie mai mult pe contributia inovativa a agentiilor la cresterea brandurilor comerciale. Da o perspectiva mult mai representativa pentru rolul si modelul nostru de business, cazurile sociale fiind mai degraba o responsabilitate a mass-media.

IAA: Care sunt, din perspectiva ta, trendurile in innovative media in 2017?

In afara de inclinarea inspre cazuri sociale, o alta tendinta destul vizibila a fost folosirea generalizata a datelor, chiar daca uneori senzatia nu era de integrare perfecta in strategie, ci doar de argumentare a case-urilor.

IAA: Favorite – ne poti spune care e lucrarea ta preferata din categoria Media? Dar din intreg festivalul?

Probabil ca Fearless Girl este Campania care mi-a atras cel mai mult atentia, prin simplitatea ideii, prin simbolistica adusa la nivel de monument.

IAA: Care ar fi sfaturile tale, mai ales dupa experienta de jurizare, pentru agentiile care isi doresc/ au ocazia sa faca proiecte de media inovativa in Romania?

Cred ca cel mai important sfat ar fi sa exerseze asta mai mult pe campaniile de zi cu zi J.

 

McCann Erickson Worldgroup are un palmares impresionant de premii. Universal McCann a fost Agentia Anului la  Festival of Media Global in 2016 (7 Gold s, 1 silver, 1 bronze + Grand Prix pentru cea mai buna campanie in 2016), Agentia Anului la Eurobest in 2015, 28 de Cannes Lions in ultimii 6 ani (din care 2 Grand Prix-uri) , de doua ori Agentia Anului la Golden Drum, 30 de Effie-uri in ultimii 6 ani (din care 3 Grand Prix-uri).
Sub leadershipul lui Mihai, Universal McCann a primit premiul AdAge pentru Media Planul anului in 2016, iar in 2017 WARC a desemnat UM agentia #2 in Europa si #9 in lume, pe criterii de eficienta si strategie.
 
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare