Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 31 Iulie 2017
My Lidl Shop, aplicația care te provoacă să fii manager de magazin

My Lidl Shop, aplicația care te provoacă să fii manager de magazin

Lidl și-a asumat misiunea de a veni constant în întâmpinarea clienților săi cu oferte și inițiative surprinzătoare. Cel mai recent proiect în acest sens este My Lidl Shop, aplicația pentru dispozitivele mobile, lansată în urmă cu o lună, despre care ne vor vorbi Maria Pârvuleasa, PR Manager Lidl România și Cristina Niculiță, Social Media Specialist, Lidl România.

de Oana Buturas

IAA: Ce presupune aplicaţia My Lidl Shop?

CN: My Lidl Shop este o aplicație pentru dispozitivele mobile, sub forma unui joc care îi provoacă pe utilizatori să preia rolul unui manager de magazin. Astfel, în noul lor magazin virtual Lidl, ei au de îndeplinit o serie de sarcini, de la a înțelege preferințele și nevoile fiecărui client și a-i răspunde pe măsură, la coordonarea angajaților, gestionarea veniturilor, aprovizionarea și modernizarea rafturilor și a altor funcționalități, asigurarea unei game variate de produse și multe altele. Jocul este gândit pe mai multe nivele, iar pentru a își dezvolta mica afacere, utilizatorul trebuie să parcurgă mai mulți pași. Totodată, cu ajutorul produselor din lumea reală, utilizatorii pot primi monede pentru utilizarea Bonusomatului și pot debloca, astfel, produse bonus pentru a avansa. Având în vedere că jocul se adresează și copiilor, nu există posibilitatea de a trece la un nivel superior cumpărând diverse beneficii, iar avansarea nu este condiționată de achiziția de produse din magazinele Lidl. Este suficient să scanezi, în magazin, la raft, codul de bare sau, valabil pentru cei care nu au posibilitatea deplasării în magazin, poți primi monede virtuale sau chiar produsele bonus necesare îndeplinind sarcinile zilnice.

Cristina NiculiÈÄ, Social Media Specialist, Lidl România

IAA: De ce ați ales să dezvoltați această aplicație?

MP: Aplicația a fost concepută pentru a-i familiariza pe consumatori cu universul Lidl, dar mai ales pentru a îmbunătăți experiența la cumpărături a clienților noștri părinți. Jocul a fost gândit pentru copii, însă am fost plăcut surprinși să vedem să și adulții au descărcat aplicația și se joacă. Astfel, părinții își pot face cumpărăturile liniștiți, în timp ce cei mici se joacă sau scanează în aplicație produsele care le pot aduce produse bonus.

IAA: Cât de mult se aseamănă mecanismul virtual cu activitatea reală din magazine?

MP: Asemănările sunt foarte mari. Sigur, activitatea unui magazin Lidl este extrem de complexă, însă sarcinile pe care trebuie să le îndeplinească utilizatorul sunt aproape aceleași cu cele ale unui manager de magazin: să se asigure că magazinul este în permanență aprovizionat, să vândă produsele în termenul de valabilitate și să asigure zilnic prospețimea produselor la raft, să răspundă nevoilor clienților, astfel încât aceștia să plece mulțumiți din magazin, să decidă ce produse comandă, în funcție de statisticile de vânzări și să gestioneze bugetul magazinului, să păstreze magazinul curat și așa mai departe.

Cel mai  bine vă puteți convinge de asemănări și deosebiri, alăturându-vă celor peste 50.000 de români, copii și adulți, care se joacă My Lidl Shop. :) 

Maria Pârvuleasa, PR Manager Lidl România

IAA: Ce v-a inspirat în realizarea design-ului jocului?

CN: Aplicația este dezvoltată la nivel de grup și am încercat să realizăm un design jucăuș,   atractiv mai ales pentru copii.

IAA: În ce fel poate deveni utilă aplicația pentru consumator?

MP: My Lidl Shop își propune, în primul rând, să îmbunătățească experiența de shopping a părinților, oferindu-le copiilor o preocupare captivantă în timpul cumpărăturilor. Totodată, fiind un joc de strategie-dezvoltare, cu ajutorul aplicației, copiii învață să gândească și să acționeze rapid. Le stimulează gândirea logică și îi pune în situații concrete – meseria de manager de magazin este una reală, produsele și clienții de asemenea, la fel cum sunt și dificultățile sau provocările pe care le întâmpină pe parcursul jocului.  

IAA: Ce feedback aveți din partea celor care au testat jocul?

CN: Feedbackul este unul foarte bun, clienții Lidl sunt încântați de joc și destul de captivați. Am remarcat asta pe Facebook, când încă din primele zile de după lansare, ne întrebau despre diverse aspecte specifice sau împărtășeau cu noi nivelul la care au ajuns. Totodată, majoritatea feedbackului primit in Google Play Store este pozitiv, iar noi ne preocupăm și răspundem fiecărui comentariu care vizează țara noastră.

IAA: Câţi români au descărcat aplicaţia?

CN: În acest moment, avem în jur de 53.000 de descărcări în România, fiind țara cu cele mai multe descărcări dintre țările Lidl în care aplicația a fost deja lansată. Un număr covârșitor de descărcări provine de la utilizatorii sistemului de operare Android.

IAA: Există direcții viitoare ale aplicației?

CN: Momentan, aplicația are 4 nivele active și sunt în dezvoltare nivelele 5 și 6, care vor aduce, cu siguranță, o mulțime de provocări noi!

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare