Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 16 Iunie 2014
Plannerii care au cunoștințe de stand-up comedy aduc plus valoare brandurilor

Plannerii care au cunoștințe de stand-up comedy aduc plus valoare brandurilor

Holler este o agenție în care plannerii sunt trimiși să participe la workshop-uri de stand up comedy și li se cere să interpreteze prin cluburi. Astfel, creativitatea este stimulată, iar clienții beneficiază de experiențe ce îi diferențiază pe piață și de o rată de favorabilitate mai mare din partea consumatorilor.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes
La Festivalul Cannes Lions 2014, James Kirkham, Global Head of Social & Mobile Leo Burnett și Jonathan Fraser, Global Head of Strategy & Ideas Holler au vorbit despre insight-urile pe care brandurile le pot obține și campaniile care folosesc stand-up James Kirkham comedy. În exclusivitate pentru IAA.ro, cei doi au vorbit despre cum pot aborda brandurile această strategie de comunicare.

Când este brand pregătit pentru a intra pe teritoriul stand-up comedy?
James Kirkham: Nu sunt sigur că asta e calea pentru multe branduri, dar sperăm că  pentru unele dintre ele strategia de comunicare poate fi bazată pe aceleași tehnici și tips-uri pe care le aplici atunci când faci stand-up comedy. Deci, planneri din agenții care au calitățile necesare pentru a face stand-up comedy sunt poate mai bine pregătiți să lucreze în numele acelui brand și să facă publicitate mai bună.

În ce moment propuneți clienților dumneavoastră o astfel de strategie?
Jonathan Fraser
: Cei mai mulți dintre planneri cu care lucrăm au făcut cursuri de pregătire în stand-up comedy, și aplică constant aceste cunoștințe în rezolvarea brief-Jonathan Fraser urilor. Clienții sunt receptivi și nu am întâmpinat dificultăți în propunerile noastre. Se vede o schimbare în bine, de când am început în urmă cu un an.

Aduce această abordare rezultate? Este eficientă?
James Kirkham:
Da, Își dovedește eficiența. Plannerii sunt mult mai buni la ce fac, au calitățile mai bine definite și au tendința de a ajunge la un rezultat bun mult mai repede, în loc să cheltuiască resursele interne ale companiei. În același timp e benefic și pentru brand pentru că sunt mai creativi, iar rezultatul este pe măsură.

Cum răspundeți celor care încearcă să ia în râs abordarea brandului?
James Kirkham:
Într-un mod plin de imaginație, în așa fel încât rezultatul să entuziasmeze. Iar dacă ceea ce ți se spune poate duce la o soluție creativă, ce poate fi aplicată cu riscuri minime, atunci vei ști că vei câștiga.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare