Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Interviuri"
Facebook
Like us on Facebook
Interviu - 17 Iunie 2014
„PR-ul este trendsetter-ul industriei de comunicare” - Renee Wilson, MSLGROUP

„PR-ul este trendsetter-ul industriei de comunicare” - Renee Wilson, MSLGROUP

Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014 și-a anunțat premianții în categoria PR. Renee Wilson, Chief Client Officer, MSLGROUP, a prezidat juriul care a acordat leul de aur pentru campania ”The Scarecrow”, inițiată de lanțul de fast food-uri americane Chipotle Mexican Grill. Campania a avut declinări în mai multe medii de comunicare și a urcat Chipotle pe prima poziție în topul celor mai sociale brand-uri de restaurante din online în SUA.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes
IAA.ro a stat de vorbă cu Renee Wilson despre câștigătorul Grand Prix-ului la PR și viitorul industriei de comunicare.



Cum arată viitorul industriei de PR, dacă e să vă raportați la cazurile înscrise în competiție?
Renee Wilson:
Cred că viitorul PR-ului arată fantastic. Numărul lucrărilor înscrise în categorie n cadrul Festivalului de la Cannes aproape s-a dublat, iar lucrările câștigătorilor ne arată deferite activități, fie că vorbim de activitatea noastră principală, să spunem povești, să apărăm reputația brandurilor, fie de generarea de content, strategii de marketing, gamification, social media. Deci, am încredere că viitorul e foarte luminos.

Ne îndreptăm către o lume a poveștilor?
Renee Wilson: Suntem o disciplină în care totul are legătură cu storytelling-ul. Și cred că aceasta este provocarea de comunicare, de business, de a veni cu firul epic potrivit, iar o agenție de PR cu siguranță va putea face asta.

Se schimbă profilul oamenilor din agenții în acest context?
Renee Wilson:
Cred că oamenii sunt acum mai mult ca niciodată incredibil de agili, capabili de schimbări de moment și de decizii rapide, pentru că tot ceea ce facem are loc în timp real.

Sunteți președintele juriului de PR la Cannes Lions 2014. Cum ați ales Grand Prix-ul?
Renee Wilson:
Campania care a câștigat marele premiu în categoria PR aplică într-un mod fantastic principiile storytelling-ului, și are un conținut creativ de calitate promovat printr-o platformă de marketing cu foarte multe componente integrate în aceasta.

Ați văzut deja un trend în PR anul acesta?
Renee Wilson:
Da, tot mai multe companii caută agențiile de PR pentru ca acestea să le ajute să-și spună povestea. Dovada este în tot ceea ce vedeți la Festival. Relațiile Publice sunt în mijlocul tuturor ideilor. E un lucru benefic faptul că din ce în ce mai multă lume recunoaște că PR-ul are un efect puternic. De aceea putem spune că PR-ul este trendsetter-ul industriei de comunicare.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare