Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 19 Septembrie 2017
Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Școala IAA 10 ani: recomandări de la Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactive

Ștefania este Account Manager la Kubis Interactive și unul dintre absolvenții Modulului de Strategie de Marketing și Comunicare Digitală. Ștefania lucra deja în agenție când a început cursul, însă acesta a ajutat-o să înțeleagă mai bine gândirea strategică din spatele fiecărui proiect, rolul clientului, strategia de brand și cum se aplică ea în digital.

de Raluca Turcanasu

De atunci, Ștefania lucrează pe proiecte mult mai complexe și mai strategice, și adesea chiar premiate (la Internetics, Fibra). Multe dintre acestea sunt pentru Grolsch, cum ar fi The Comeback Project, Grolsch – Falling Down 360 Video, Grolsch Opening Act, dar și campanii pentru JYSK sau NutriBullet.

Ștefania ne-a povestit pe scurt despre modul în care Școala IAA a ajutat-o să realizeze proiecte mai complexe, mai strategice și cu mai mult focus digital.

Dacă mi-a schimbat Școala IAA viața?

Cumva, în aparență, nu într-o foarte mare măsură, pentru că eu lucram într-o agenție de digital, la Kubis Interactive. Lucrez în continuare la Kubis, în continuare sunt Account. Deci lucrurile nu par a se fi schimbat foarte mult, însă a fost o schimbare foarte mare pentru că în momentul în care am început Școala IAA eu eram de foarte puțin timp în advertising și cumva, ceea ce am învățat la școală m-a ajutat să mă formez foarte mult ca profesionist. Între timp mi s-au schimbat și clienții. Și am clienți mai mari, care pun preț mult mai mare pe strategie și pe partea asta de digital. Și am reușit să facem niște proiecte foarte faine și cu rezultate foarte bune în urma Școlii IAA și în urma celor învățate. Pentru că asta cumva îți creează un mod de gândire . Mi-a plăcut foarte mult treaba asta la toți oamenii cu care am interacționat la IAA și toți tutorii care spuneau: ”Nu vă învățăm o rețetă, nu vă dăm un template.” Dar cumva ce e foarte tare  la școala asta e că te ajută să îți dai seama ce întrebări trebuie să pui ca să îți dai seama dacă un proiect are sens într-o strategie. Și cumva am înțeles chestia asta.  Vorbim despre strategia de digital, dar vorbim despre strategia overall de brand și despre obiectivele unui brand și ce poate să facă el ca să schimbe cumva viața consumatorilor. Cred că Școala IAA îți setează mindset-ul ăsta. Eu sunt foarte norocoasă că am ajuns să fac Școala și am avut oportunitatea ca înainte să trec prin foarte multe proiecte și să îmi setez un alt mod de a gândi proiectele.

Legat de ce am învățat și ce m-a marcat, cumva eu avusesem ocazia să lucrez cu o parte din tutori, fie că mi-au fost clienți, fie că lucram împreună și mi-au fost șefi, deci cumva mindset-ul îmi era cunoscut dar aici m-au ajutat foarte mult să îmi setez lucrurile și să le dau mai departe. Am cunoscut niște oameni extraordinari care mi-au fost colegi. Munca aia în echipă mi-a plăcut foarte mult. O parte dintre colegi mi-au devenit clienți. Ceea ce e foarte bine.

Mergeți la Școala IAA dacă vreți în agenție, este perfect. Și cred că am ajuns, și pentru că exercițiile astea te fac să te pui cumva în pielea tuturor oamenilor implicați în procesul ăsta de a gândi o strategie, de a gândi niște idei și pentru noi, pe partea de agenție, de a ne pune în postura clientului, cred cumva că am ajuns să apreciez mult mai mult care e rolul fiecăruia și să am o înțelegere mult mai mare și asta a ajutat foarte mult.

Cu siguranță aș recomanda Școala cred că tuturor oamenilor care lucrează în marketing, atât de la client, cât și de la agenții. Nu cred că mai e vorba de oameni care fac doar digital sau care își doresc să meargă în zona asta de digital pentru că e în mod clar ceva ce vine tot mai mult peste noi. Da, aș recomanda Școala tuturor.

 

Școala IAA este cel mai complex program de pregătire profesională destinat tuturor celor ce lucrează în industria de marketing și comunicare. Școala 4 programe de studiu, organizate ca mini-MBA-uri și gândite pe diferite niveluri de senioritate, despre care puteți afla mai multe pe site http://www.scoalaiaa.ro/

Anul acesta Școala IAA împlinește 10 ani de activitate, pe care îi sărbătorește celebrându-i pe fondatorii, studenții și profesorii care fac sau au făcut parte din ea.

Pentru detalii și înscrieri – contact laura.tampa [@] iaa.ro

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare