Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 23 Septembrie 2013
9 motive să participi la Modulul 3 – Leadership. Ce spun studenții și profesorii

9 motive să participi la Modulul 3 – Leadership. Ce spun studenții și profesorii

Modulul 3 – Leadership a fost creat pentru managerii de top care înțeleg miza transformării interioare pe care o cere procesul de a deveni lider. Prima promoție a reunit personalități diverse și interese multiple care au devenit, în mai puțin de un an, vectorul de schimbare între liderii industriei românești de marcom. Acest modul și-a atins scopul pentru prima generație. Care au fost cele mai importante motive ale participanților?

1. Provocarea te face mai puternic Ruxandra Rau

„A fost provocarea de a lucra în echipă cu oameni necunoscuți, cu convingeri diferite și caractere de lideri puternici.  Provocarea de a-i asculta pe ceilalți, de a te adapta, de a admite că o părere diferită de a ta nu e neapărat greșită”, a spus Ruxandra Rău, Director Marketing Segment Rezidential, Romtelecom.

2. Curajul reinventării

„Am învățat foarte mult, am clarificat alte lucruri, am plecat cu multe idei noi și cu mult mai mult curaj. Școala IAA te ajută Anca Gheorghe să te reinventezi în fiecare zi, să ai curajul să lansezi idei, să încerci să schimbi lumea și să aduci added value acesteia”, a spus Anca Gheorghe, Marketing & Sales Director, TVR.

3. Cunoașterea e capital(ă)

„Am cunoscut profesori extraordinari, am căpătat perspective noi asupra unor lucruri vechi, am primit informație nouă și Monica Jitariuc interesantă, am interacționat cu oameni pe care îi respect și admir”, a spus Monica Jitariuc, Managing Director, The Practice.

4. O rețea vie de parteneri

Andreea Nemens „La Școala IAA au fost oameni pe care vreau să îi mai revăd, cu care vreau să fac proiecte împreună, cu care mi-aș dori sa mai ies la bere, doi tutori către care să mă mai întorc pentru un sfat și în viitor”, a spus Andreea Nemens, Executive Director / CSD, GMP Advertising.

5. Efecte rapide

„Aplicabilitatea conceptelor care ne-au fost explicate aici este imediată”, a spus Raluca Tonciu, CEO/COO News Outdoor.Raluca Tonciu

6. Inspirația și soluția merg împreună

„O infuzie de cunoștințe, inspirație și împărtășire. Cursurile m-au transpus în roluri variate, indicându-mi soluții de Ana Ilinca Macri îmbunătățire”, a spus Ana Ilinca Macri, Șef departament Comunicare Internă și Comunitate, BCR.

7. O nouă orientare, un nou focus

„Atunci când te lași învăluit de singurătatea antreprenorului de cursă lungă îți poți pierde cu ușurință orientarea și focusul Mihai Carder asupra obiectivelor tale. Din fericire pentru mine, Modulul 3 Leadership și-a aprins balizele la timp”, a spus Mihai Carder, Director General, Photoland.

8. Participanșii au o viziune cosmopolită

„M-am bucurat sa descopăr oameni cu o viziune atât de cosmopolită, bine conectată cu factorii de decizie din întreaga lume, Jens Meier cu o gândire „outside the box” și pregătiți să se provoace atât pe ei înșiși, cât și pe profesori”. Jens Meier, profesor la Școala IAA, Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels Consultant on Leadership and Innovation, Zurich.

9. Boost your leadership!

„Intens, cu standarde ridicate, interactiv, puternic ancorat în realitatea de business, acest modul este un “boost” de Dana Bursuc leadership cu efect vizibil în activitatea oricărui profesionist”, a declarat Dana Bursuc, RMT-Marketing, Cosmote.

Înscrierile la cea de-a doua ediție a Modulului 3 – Leadership se pot face până pe 26 octombrie. Cursurile încep pe 19 noiembrie și se vor încheia în luna mai 2014.

Extra Info

Modulul 3 - Leadership este un program de training intensiv adresat antreprenorilor si managerilor din marcomm cu peste 7 ani experienta si care detin pozitii de top management. Inscrierile au loc pana pe 26 octombrie. Cursurile Modulului 3 urmaresc, in principal, dezvoltarea abilităților de leadership inspirațional, gestionarea şi susţinerea inovaţiei, conducerea proiectelor de schimbare şi transformare, dar si gestionarea aspectelor organizatorice si de conducere a resursei umane.

Prima editie a Modulului 3 al Școlii IAA de Marketing și Comunicare s-a desfasurat in perioada ianuarie-mai 2013. In cadrul primei editii, 32 de Top Manageri din Romania au beneficiat de un training intensiv dupa modelul celor mai renumite scoli de leadreship creativ din Europa: Berlin School of Creative Leadership (Germania) , University of St. Gallen (Elvetia), University of Aix-Marseille (Franta) si University of Cambridge (Marea Britanie).
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Axinte
11 Octombrie 2013, 14:27
Interesante motive
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare