Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 17 Februarie 2009
Avem şi noi excelenţii noştri!

Avem şi noi excelenţii noştri!

"Excelenţă” este un cuvânt care te scoate din parametrii normalului, din mulţime, te pune undeva sus, deasupra tuturor. Dar ca să ajungi acolo, ai nevoie de mult curaj, viziune, imaginaţie şi inspiraţie. Toate aceste atribute le regăsim şi la omul de marketing sau de publicitate care va fi premiat azi pentru "Excelenţă".

de Oana Cociaşu, Managing Director, Lowe & Partners
Şi dacă de obicei, cei care vor urca pe scenă sunt animaţi de spiritul competitiv, acolo îşi vor da seama că au ceva în comun: toţi au fost "out of the ordinary", iar datorita unor idei, acţiuni sau proiect în care performanţa lor deosebită a dat mana cu etica impecabilă, au înfăptuit ceva memorabil şi remarcabil.

Memorabil pentru că au reuşit să rămână în mintea celor care i-au nominalizat şi remarcabil pentru că ideile lor au produs schimbări, au dărâmat bariere şi au reinventat standarde. Avem nevoie de excelenţă acum mai mult ca oricând, şi cred că numai prin excelenţă şi luciditate vom putea ieşi din starea de "criză virtuala" sub semnul căreia am început acest nou an.

Sunt convinsă că nominalizările pe care le vom avea la această ediţie a Premiilor de Excelenţă IAA vor aduce un plus de valoare întregii industrii, dar şi un plus de culoare în peisajul destul de "ingheţat" al ultimelor luni.

Extra info

Azi, începând cu ora 20:00, la Fratelli Lounge, vor fi decernate Premiile de Excelenţă IAA
, premii ce răsplătesc persoanele care prin iniţiative şi fapte au contribuit decisiv la ridicarea standardelor profesionale şi etice în industria de comunicare din România.

Cu ocazia decernării Premiilor de Excelenţă, IAA România va mai avea un lucru de sărbătorit: împlinirea a 15 ani de la fondarea filialei româneşti în luna octombrie a anului trecut. Cum evenimentul nu putea rămâne nemarcat, el va fi sărbătorit aşa cum trebuie odată cu Gala Premiilor de Excelenţă IAA – ediţia a doua.

Premiile de Excelenţă IAA reprezintă o iniţiativă pe termen lung a Consiliului Director şi a Senatului IAA, care îşi propun să dea recunoaştere publică acelor persoane care prin acţiunile lor în industria de marketing şi comunicare au dovedit o prestaţie profesională şi etică la nivel de excelenţă, au creat un impact pozitiv şi au devenit exemple de urmat.

Premiile de Excelenţă IAA sunt organizate de IAA România, împreună cu Odyssey, având ca sponsori Ursus, Whiteland, Coca Cola si Unilever.

Partenerii media sunt Realitatea TV, Radio Guerilla, Cotidianul, Business Standard şi The Money Channel TV.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare