Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 24 Ianuarie 2013
Declarații la cald după prima sesiune de cursuri din cadrul Modulului 3

Declarații la cald după prima sesiune de cursuri din cadrul Modulului 3

Modulul 3 Top Manageri, din cadrul Școlii IAA, și-a deschis porțile pentru prima dată în România pe 15 ianuarie 2013. Pe parcursul primei săptămâni de cursuri, 32 de Top Manageri din industria de Marketing și Comunicare s-au întâlnit cu profesorii Stefan Krummaker, Jens Meier și Serge Oreal, și au lucrat împreună la dezvoltarea abilităților de leadership, la gestionarea şi susţinerea inovaţiei și la analiza strategiilor de business. Prin exercițiile aplicate, participanții au reușit să genereze idei pentru o transformare pozitivă a companiei lor şi a industriei în care activează.

În prima sesiune de cursuri, care a avut loc în perioada 15 – 19 ianuarie, la Sinaia, profesorii Stefan Krummaker, Jens Meier și Serge Oreal au prezentat cursurile „Fundamentals of leadership”, „Innovative leadership” și „Strategic leadership”. Ziua 1

"Am fost foarte impresionat de nivelul cunoștințelor și pasiunea participanților pentru acest domeniu. Nivelul de interacțiune a fost foarte ridicat și nu s-a ținut cont de timp. Nu am mai întâlnit niciodată oameni care să nu dorească să ia pauză, ci să continue discuția pe subiecte de leadership.", a declarat Stefan Krummaker, Senior Lecturer in Organisational Behavior, Senior Lecturer & Associate Director of Enterprise & Engagement, UEA London/Norwich Business School.

"În comparație cu clienții mei globali, din Europa, SUA și Asia, m-am bucurat sa descopăr oameni cu o viziune atât de cosmopolită, bine conectată cu factorii de decizie din întreaga lume, cu o gândire „outside the box” și pregătiți să se provoace atât pe ei înșiși, cât și pe profesori.", a declarat Jens Meier, Lecturer at the University of St. Gallen, Lead Faculty on the topic of Innovation, Centre Europe, Brussels Consultant on Leadership and Innovation, Zurich.

„Este incredibil cum un astfel de curs îți poate schimba perspectiva. După cele 5 zile petrecute la prima sesiune a modului, mi-am dat seama câte am învățat atât de la profesori și mai ales de la colegii mei. Am început încă de pe drumul spre Ziua 2 București să fac planuri pentru businessul pe care îl conduc. Aplicabilitatea conceptelor care ne-au fost explicate aici este imediată. Aștept cu mare interes următoarele sesiuni!” - Raluca Tonciu, CEO/COO News Outdoor.

"Am văzut în această săptămână concepte și idei întâlnite în cadrul cursului postate pe Facebook ca " mesaje inspiraționale", am participat la discuții despre filme sau discursuri inaugurale comentate și îmbogățite de perspective noi, dar mai ales lucrez deja în echipa mea la implementarea a două idei conturate în timpul cursului. După doar 5 zile de workshop, mi se pare ca acest "zumzet" creativ și inspirat e cea mai bună măsura a valorii cursului. Și dacă "the best is yet to come" se aplică și în acest caz, sper doar să am puterea să aplic și să transmit mai departe tot ce am învățat." - Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom.

„Atunci când te lași învăluit de singurătatea antreprenorului de cursă lungă îți poți pierde cu ușurință orientarea și focusul Ziua 3 asupra obiectivelor tale. Din fericire pentru mine, Modulul 3 Top Manageri și-a aprins balizele la timp, cele mai luminoase dintre ele (Leadership style, Cei patru “I”, Energia productivă a unei organizații, Competențele principale ale unei companii, Inovația ca strategie) arătându-mi cursul potrivit de urmat. Au fost cinci zile rapide, pline de cafea, apetență pentru cunoaștere a colegilor mei, reușind să echilibreze experiența profesorilor noștri. Aștept cu interes episodul următor.” - Mihai Carder, Director General Photoland.

“O infuzie de cunoștințe, inspirație și împărtășire. Astfel definesc prima sesiune a Modulului 3. Fie că a fost vorba despre stilurile de leadership, de modul în care maximizăm energia unei organizații pentru a obține performanța, sau de poziționarea strategică a unei companii pe piață, cursurile m-au transpus în roluri variate, indicându-mi soluții de îmbunătățire. Premisele sunt promițătoare. Sunt curioasă ce surprize îmi rezervă următoarele sesiuni.” - Ana Ilinca Macri, Șef departament Comunicare Internă și Comunitate, BCR.

„Sunt foarte multe lucruri utile. Pentru mine top of mind ar fi diferența între leadership transformational și transactional, Ziua 4 conceptul de Organizational Energy și cel de Innovation Landscape și Diagnoza Strategică de business. Am primit tool-uri cu care ca manager și/sau leader poți lucra de mâine. Și sunt foarte multe teme pe care să ți le iei și la care să lucrezi în timp.” - Andreea Nemens, Executive Director / CSD, GMP Advertising.

"Primele 5 zile de leadership knowledge sharing ale Școlii IAA au însemnat pentru mine un exercițiu foarte bun de încadrare a  experienței anterioare în șabloane de gândire cu adevărat de business. Ca orice antreprenor român aflat la început de drum, până acum, m-am bazat și eu foarte mult pe flerul personal de cele mai multe ori când a trebuit să iau decizii. De acum  înainte am la îndemână instrumente realmente business life-changing!

Nu pot să zic decât că mi-aș fi dorit să dureze mai mult și că sunt mândră că fac parte din prima serie de 30 de oameni de comunicare de top din România care urmează cursurile acestei școli.", a declarat Raluca Mihalachioiu, General Manager & Senior Public Relation Advisor, The Public Advisors.

„Concepte noi, concepte vechi, profesori de calitate, exemple de toate felurile, colegi de excepție și atmosferă de poveste, am trăit la Școala IAA!”, - George Stefănescu, Director General Whiteland.  Ziua 5

Următoarele cursuri se vor ține în luna februarie. Serge Oreal, profesor la ESC Rennes Business School, și Robert Weisz, Academic Advisory Board Member at Berlin School of Creative Leadership, vor vorbi despre „Strategic Thinking at Corporate & Network Level” și „Leading Creative People”.

Pe parcursul desfășurării Modulului 3 vă vom ține la curent cu cele mai noi informații din cadrul cursurilor.

Extra Info


IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări. In România, IAA reuneste peste 170 de companii. Rolul IAA este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii. La cel de al 41-lea Congres Mondial IAA, care a avut loc la Washington, D.C, filiala IAA Romania a fost recunoscută ca fiind cea mai activă şi creativă filială din lume şi a primit premiul Golden Tulip pentru Excelenţă în întreaga activitate.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Laura
13 Mai 2013, 13:25
Marketingul ar trebui sa devina o disciplina obligatorie in scolile de liceu, pentru ca ar trebui sa invete toti romanii cum sa isi vanda marfa...ca de importat ne-am tot saturat, cu exportul stam mai rau.
Anca
14 Octombrie 2013, 13:56
Serge Oreal este un adevarat profesionist.
Alinca
7 Septembrie 2015, 07:44
super articol
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare