Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 27 August 2009
Este oare într-adevăr Golden Drum cel mai important festival internaţional de publicitate pentru România?

Este oare într-adevăr Golden Drum cel mai important festival internaţional de publicitate pentru România?

Categoric! Cu peste 300 de lucrări (342 în anul 2007), acesta se află într-o adevărată competiţie cu celelalte festivaluri naţionale de elită, cu juriu de primă clasă internaţională.

de Jure Apih, Golden Drum President

Şi din moment ce multe firme concurente privesc cu invidie la dezvoltarea creativităţii româneşti, devine totodată un „play off”, primând tot mai mult în Noua Europă. Numai unul sau două puncte îl separă, conform regulamentului, de câştigătorii din Polonia, Cehia sau Israel, eventual şi de succesorii austrieci în ceea ce priveşte urmărirea câştigării tronului de aur al creativităţii al Noii Europe.

În acest an am introdus un nou premiu, GOLDEN NET, pentru cea mai de succes agenţie de publicitate a Noii Europe, şi concurenţa va fi poate şi mai strânsă.

Criza şi viaţa prezintă suişuri şi coborâşuri, iar la festival ideile, visurile, imaginaţiile şi fanteziile se materializează cel mai bine atunci când este cel mai greu. Iluzia este un gând pe care îl îngropăm până ce trece criza, pentru ca după aceea cu o înfăţişare nouă să se întoarcă iar pe scenă. Acea zi va fi cu totul altfel şi dacă nu o vom aştepta în plină campanie, ne vom reveni cu greu din surpriză.

La Academia de Creaţie Golden Drum 2009 ne vom descătuşa minţile. Cele mai mari 6 agenţii de publicitate vedetă, Leo Burnett, McCann, TBWA, Grey, G2 şi Lowe GGK, raportate în linia întâi a frontului din punct de vedere al experienţei, vor purta discuţii aprinse cu toţi participanţii, ceea ce va constitui o oportunitate pentru ideile bune, la fel ca odinioară. Ca să nici nu mai vorbim despre Media Meeting la care se preconizează o aprigă dispută în jurul „Scenariului de criză” – Chaos Scenario.

Mass media uneori priveşte cu puţină confuzie „Noua şi frumoasa lume digitală”. Anul acesta îi invităm „în arenă” în primul rând pe colegii de la PR, care împreună cu cei din publicitate au obţinut cele mai mari premii de top de la Portorož la Cannes. În prima campanie „ care este de fapt legată de comportamentul consumatorilor” – Best Act - va evalua şi va acorda premiul juriului câştigătorilor.

Cel de-al IX-lea festival naţional românesc de elită şi al XVI-lea festival de publicitate Noua Europă Golden Drum se va deschide luni 5 octombrie la Portorož.

Va lipsi numai cine nu doreşte să vină.
www.goldendrum.com

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Dana
8 Septembrie 2009, 15:27
Golden Drum este cel mai important pentru Romania pentru ca atat de jos este nivelul la care se ridica publicitatea romaneasca. Astept cu incantare sa aud anual de premii mari, luate pe bune, de publicitarii romani la Cannes. Acolo se masoara calitatea publicitatii, nu la un festival micut.
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare