Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 21 Mai 2014
Hai la Effie!

Hai la Effie!

Mai este puțin și începe – Effie 2014. Adică de fapt a și început, că avem deja lucrări înscrise. Eu de fiecare dată am emoții, iar acum mai sunt implicat și în organizare… Am emoții pentru că mi se pare important, și asta din mai multe motive.

de Ștefan Teodorescu, Președintele Comitetului de Organizare EFFIE 2014

Primul ar fi că aduce agenția și clientul împreună la o discuție autentică de post evaluare. Presiunea lui aici și acum (și a lui mâine) ne lasă foarte puțin timp să ne gândim la ieri. La ce a mers bine, care a fost ideea câștigătoare și ce a mers altfel decât ne așteptam. Este o curbă de învățare care ar trebui să fie mereu acolo, dar în realitate este de multe ori “sărită”.

Și apoi vine partea cu povestea. În fiecare an se întâmplă seminarul “How to win an Effie” și acolo totul pare atât de simplu și firesc. Plictisitor chiar. Concizie, fir roșu, obiective clare, rezultate vs obiective, un picuț de dramă – pare că toată lumea știe teoria.

Experiența de jurat mi-a arătat însă că lucrurile nu stau chiar așa. De multe ori campanii care în mod evident aveau argumente strălucite se pierd din cauza “scriiturii”. Juratul are doar 10 minute să înțeleagă dedesubturile unei categorii cu care nu e familiarizat, plus ce a făcut glorios brandul respectiv. Și apoi imediat citești ce a scris competitorul lui, și toate argumentele sunt răsturnate. Dacă lucrurile nu ți-au fost clare de la prima citire, și aceea pe diagonală, e vai și amar.

Acordați timp poveștii. Să fie simplă, să nu se piardă în detalii, să spună doar esențialul și nimic peste. Și să fie onestă. Și anul acesta vom avea un juriu selectat pe sprânceană, adevărați experți ai industriei marcom. Oameni care au văzut și scris multe cazuri, și știu să citească printre rânduri.

Lucrând la brieful de comunicare, ne-am dat seama în comitetul de organizare Effie că are o miză în plus. Premiem cele mai importante campanii de comunicare din România. Cele care au făcut diferența. Cele care, fără falsă modestie, au mișcat lucrurile în țară. Cred că noi, cei care am ales să rămânem în România și am creat aceste povești de success, ar trebui să fim mândri de asta.

Așa că, vă așteptăm la Effie. Să ne vedem cu bine pe scenă cu premii care fac diferența.


Ștefan Teodorescu este Group Brand Manager URSUS Breweries și Președintele Comitetului de Organizare al festivalului Romanian EFFIE Awards 2014.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare