Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Opinii"
Facebook
Like us on Facebook
Opinie - 24 Martie 2009
In-store pe timp de puseu

In-store pe timp de puseu

Criză, criză, criză. În fiecare zi, pe toate canalele, în toate domeniile, în gândurile şi pe buzele tuturor. De s-ar folosi şi un sinonim... Am ajuns să mă plictisesc de acest termen şi mă gandesc să-i spun altcumva. Dificultate, moment critic, perioadă de tensiune, de încercări, toană... Chiar şi puseu.

de Gabriela Nanu, Account Manager, Saatchi & Saatchi X
Asta e! Aş propune să-i zicem "puseu"! Oricum i-am spune însă de dragul diversităţii, nu o putem evita, nu putem fugi de ea, nu putem estima cât o să dureze. Deci, ce-i putem face? În bunul spirit BTL-istic, o vom înfrunta! Cu capul sus înainte, la raft! Întotdeauna am spus că bătălia se dă la raft şi acest lucru nu a fost niciodată mai adevărat decât în aceste vremuri de puseu.

Sunt un consumator, mă uit la TV, citesc ziare şi reviste, cunosc brand-uri, prefer brand-uri, consum produse. Contextul? Toată lumea vorbeşte despre criză, este mai promovată decât brandul, este un concept mai constant în viata mea decât orice concept de brand. Acum sunt în faţa raftului încă bogat în produse de tot felul: brand-uri cu tradiţie, le cunosc de mult, îmi plac; brand-uri noi, dinamice, mi se potrivesc perfect; produse delicioase, potrivite sezonului; ambalaje atrăgătoare şi preturi. Criza îmi stă pe umărul drept şi mă întreabă: “Ce alegi?”. Aşa că mă întreb şi eu: “Ce aleg?”.

Acesta este momentul adevărului mai mult decât în oricare altă perioadă din trecut. Consumatorul devenit cumpărător va alege ce este mai bun pentru el / ea în contextul creat de această criză fantastică. În câteva secunde va evalua "PROs" şi "CONs" şi va alege. Ce ne rămâne de făcut? Ne punem în pielea lui, cu criza pe umărul drept şi extragem esenţa relevantă a produsului / ofertei pentru i-o oferi in-store.

Dincolo de metodele folosite în comunicarea la raft, (POSMs, insule in-store, promoteri, activări, oferte promoţionale, comunicare interactivă şi inedită…) este esenţial ca mesajul să treacă de filtrele contextului. Putem spune, în mod cinic, că ne întoarcem la origini, fără să mai creăm contextul la care consumatorul ar răspunde, ci prin a răspunde noi înşine contextului de neignorat de către nimeni, prin a ne replia în faţa puseului.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare