Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 11 Octombrie 2017
Știința mai aproape de români. Rogalski Damaschin Public Relations comunică pentru al doilea an consecutiv pentru Bucharest Science Festival

Știința mai aproape de români. Rogalski Damaschin Public Relations comunică pentru al doilea an consecutiv pentru Bucharest Science Festival

Rogalski Damaschin Public Relations comunică pentru al doilea an consecutiv pentru Bucharest Science Festival, primul festival din România al cărui scop este popularizarea științei și tehnologiei în rândul publicului larg, dar și sprijinirea educației științifice.

Un studiu derulat anul trecut de către agenție pentru festival arată că 41% dintre români consideră că școala nu îi sprijină suficient în fundamentarea unei educații științifice, majoritatea crezând că norocul garantează în proporție de 50% succesul, că homeopatia are fundament științific sau, de exemplu, că horoscopul le influențează viața într-un fel sau altul. Cu toate acestea, interesul pe care participanții l-au arătat în cadrul festivalului demonstrează că publicul este receptiv și dornic de cunoaștere, iar proiecte precum Bucharest Science Festival sunt primite cu brațele deschise de către acesta.

Festivalul s-a aflat la a cincea ediție și a adus împreună cercetători din România și străinătate, care au avut contribuții semnificative în domeniul lor. Tema centrală a ediției de anul acesta a fost „Exploratorii științei”, iar printre speakeri s-au numărat prof. Mark McCaughrean, Senior Advisor pentru Ştiinţă şi Explorare în cadrul Agenţiei Spaţiale Europene, care a discutat despre explorarea frontierelor cosmice, Dr. Frank Shotkoski, invitat al Ambasadei Statelor Unite la București, alături de care a fost dezbătut impactul organismelor modificate genetic sau psihologul Daniel David, care a vorbit despre educația științifică și profilul psihologic al românilor.

Mark McCaughrean

„Celebrul astronom american Carl Sagan şi unul dintre cei mai abili comunicatori din lumea ştiinţifică a spus la un moment dat că ştiinţa este precum o lumânare în întuneric. Asta credem şi noi. Sprijinind Bucharest Science Festival vrem să aducem puţină lumină acolo unde s-a aşezat întunericul ignoranţei. Nu putem clădi o societate modernă, civilizată şi prosperă, crezând că virusurile se omoară cu antibiotice sau că Pământul este plat. Auzim zilnic bazaconii de genul acesta, în special pe internet, aşa că este destul de clar că avem nevoie să ne îndreptăm mintea cât mai mult spre raţiune, logică şi ştiinţă”, a declarat Dorian Ilie, Consumer Communication Director la Rogalski Damaschin Public Relations

„Lumea de mâine va fi cu totul alta decît cea de azi sau de ieri. Ne aflăm în pragul unei noi revoluţii sociale, determinată de introducerea pe scară largă a sistemelor de inteligenţă artificială şi de interconectarea reţelelor de schimb de date. Încurajaţi-vă copiii să gândească şi să pună sub semnul întrebării lucrurile pe care le află de la şcoală, de la prieteni sau chiar de la voi! Încurajaţi-le atît creativitatea, cît şi spiritul critic; acestea două trebuie să meargă mînă în mînă. Discutaţi cu ei şi dezbateţi idei, concepte sau, pur şi simplu, întîmplări de peste zi. Arătaţi-le lumea, aşa cum este în realitate, nu mascată de mituri şi de idei preconcepute. Înarmaţi-i cu cel mai puternic instrument al omenirii şi învăţaţi-i să-l folosească. Oferiţi-le în dar Ştiinţa!”, a declarat Toma Pătrașcu, directorul Bucharest Science Festival

Extra info

Rogalski Damaschin Public Relations susține că este posibil ca prin comunicare întreaga comunitate să evolueze, într-o perioadă în care consumatorii au așteptări din ce în ce mai mari de la branduri, companii şi lideri. Misiunea agenţiei este să creeze un impact social și economic pozitiv, prin idei care inspiră schimbarea în bine. Astfel, agenția promovează în practica şi limbajul curent al PR-ului conceptul de “good advocacy”, care desemnează o comunicare militantă, onestă și creativă, de natură să genereze conținut valoros și rezultate pozitive atât pentru companii, cât şi pentru consumatori.  Agenţia se structurează în două arii de specialitate: consumer PR, coordonată de Alina Damaschin, în calitate de Creative Leader şi corporate PR, divizie coordonată de Eliza Rogalski, în calitate de Strategy Leader.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare