Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 3 Iulie 2017
10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

10 ani de pasiune HORNBACH - noua campanie aniversară de publicitate

Hornbach aniversează 10 ani de la intrarea pe piața din România și, cu această ocazie, a lansat o nouă campanie de publicitate. “10 ani de pasiune Hornbach” surprinde relația dintre clienți și brand, aceasta fiind reprezentată prin pasiunea pentru proiecte de bricolaj.

Astfel,  noua  campanie  își propune să arate atât împlinirea  unui  deceniu  pe  piața  locală a retailerului de materiale de construcții și grădinărit, cât și valorile principale ale brandului.

“Prin  noua  campanie  de  publicitate subliniem, o dată în plus, că, de 10 ani,  susținem  pasiunea  pentru proiecte a clienților noștri și credem, cu adevărat, că Mereu găsești câte ceva de făcut. De-a lungul acestor ani, pentru  a  fi alături de clienții noștri, am introdus pe piață conceptul de magazin  pentru proiecte, consilierea profesională, sortimentul bogat și de calitate,  strategia prețurilor mereu mici și serviciile de calitate. Toate acestea transformă vizita în magazinele Hornbach într-o experiență completă pentru  clienții noștri, aceștia găsind în locațiile noastre tot ceea ce au nevoie  pentru  a-și  îndeplini proiectele”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

Sloganul  campaniei reprezintă una dintre valorile esențiale ale brandului, valoare  care  este  împărtășită  cu  clienții, zi de zi, în magazine și în proiecte – pasiunea.  Astfel, Hornbach susține pasiunea de 10 ani, fiind partenerul ideal pentru clienți și vizându-i pe cei care au acest sentiment în realizarea de proiecte DIY.

De asemenea, potrivit reprezentantului Hornbach, noua campanile punctează și alte valori importante ale brandului. Unul dintre acestea este consilierea specializată pe care angajații Hornbach o pun la dispoziția clientului, oferindu-i toate detaliile de care are nevoie pentru a alege produsele potrivite proiectului pe care îl desfășoară.

Dincolo de acest aspect, pasiunea clienților pentru proiectele DIY este susținută și prin gama largă de produse, toate având un raport corect calitate – preț. În plus, pe lângă acest lucru, Hornbach pune la dispoziția clientului o gamă largă de servicii care sunt bine-venite pentru întreprinderea de proiecte de tot felul. De la debitare lemn, montaj, mixat vopseluri, transport, înrămări, confecționat perdele sau chiar servicii de finanțare, Hornbach este partenerul potrivit pentru client în ceea ce își propun să întreprindă.

În privința serviciilor de montaj, Hornbach oferă suport de la A la Z. Astfel, clienții beneficiază de consultanță în magazin pentru a alege produsele de care au nevoie, pentru ca apoi să poată stabili vizita unui meșter pentru a se efectua măsuratorile necesare. Execuția montajului este, de asemenea, profesionistă.

Noua campanie aniversară Hornbach a demarat la începutul lunii iunie și se va  derula,  pe  mediile  clasice  outdoor și online, până la finalul lunii iulie.

În  această perioadă, Hornbach va marca aniversarea celor 10 ani în România prin  lansarea unui pliant special, iar în magazine se vor organiza diverse evenimente  pentru  clienți,  precum  ateliere  de  lucru,  concursuri  și demonstrații de produse.

Mai  multe  detalii  despre  evenimentele  ce  vor  avea  loc in magazinele Hornbach în perioada iunie – iulie 2017 puteți găsi pe www.hornbach.ro.

Extra info

HORNBACH  este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2016/2017 (data bilanțului: 28 februarie) o creștere a cifrei de afaceri (net) de 4,9%, la 3,9 miliarde de euro.

Fondată   în  anul  1877,  HORNBACH  este  singura  companie  din  domeniul construcțiilor  și  grădinăritului  care  se poate mândri cu o istorie de 5 generații.  În  acest  moment,  concernul  deține  156 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria,  Olanda,  Cehia, Luxembourg, Elveția, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti  Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare