Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Aprilie 2017
Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: NETLIBERARE

Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: NETLIBERARE

Telekom România şi Leo Burnett lansează platforma de comunicare #NETLIBERARE. Campania vorbeşte despre importanţa fundamentală a Internetului în ziua de azi şi despre serviciile oferite de companie, devenite acum şi mai accesibile tuturor românilor. Ideea campaniei porneşte de la una dintre cele mai importante valori pentru români: libertatea.

Telekom România şi Leo Burnett lansează o nouă platformă de comunicare: NETLIBERARE

25 Aprilie 2017
Aniversarea de 10 ani a MSLGROUP The Practice câștigă trofeul de inovație In2 SABRE Awards 2017

Aniversarea de 10 ani a MSLGROUP The Practice câștigă trofeul de inovație In2 SABRE Awards 2017

Aniversarea de 10 ani a agenției MSLGROUP The Practice a câștigat trofeul de inovație In2 Sabre Award la categoria “PR Agency Employee Program”, fiind desemnată cea mai bună campanie de comunicare cu angajații, în regiunea EMEA. Aceeași campanie a primit și un Certificat de Excelență la categoria “Innovative Agency Initiative”.

Aniversarea de 10 ani a MSLGROUP The Practice câștigă trofeul de inovație In2 SABRE Awards 2017

20 Aprilie 2017
Snickers aduce un omagiu fotbalului și își invită fanii la o întâlnire cu Pelé

Snickers aduce un omagiu fotbalului și își invită fanii la o întâlnire cu Pelé

Snickers a încheiat un parteneriat cu cel mai mare jucător de fotbal al tuturor timpurilor, legenda fotbalului , Pelé. În cadrul noii campanii „Joacă fotbal ca Pelé”, trei români vor avea șansa de se întâlni, față în față, cu cel mai mare jucător de fotbal din lume, pe stadionul Olimpic din Barcelona și – mai mult – de a avea un antrenament cu celebrul fotbalist.

Snickers aduce un omagiu fotbalului și își invită fanii la o întâlnire cu Pelé

18 Aprilie 2017
Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards

Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards

În cadrul celei de-a cincea ediții a Romanian CSR Awards, cea mai importantă competiție dedicată responsabilității sociale a companiilor, Lidl România a primit premiul 1 la categoria Cause Related Marketing pentru campania „Un leu pentru Leul Curajos”, dezvoltată împreună cu Golin. Proiectul premiat este dedicat Asociației Little People și programului „Nu mi-e frică”, pe care retailerul le susține de la începutul anului 2016.

Un leu pentru Leul Curajos, o campanie comunicată de Golin pentru Lidl România și Asociația Little People, a obținut Premiul 1 la Romanian CSR Awards

18 Aprilie 2017
IMAGE PR, nominalizată la SABRE GOLD AWARDS cu campania 'Votez pentru Sănătate'

IMAGE PR, nominalizată la SABRE GOLD AWARDS cu campania 'Votez pentru Sănătate'

IMAGE PR este pe lista finaliștilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educație Publică, cu campania ,,Votez pentru Sănătate”, desfășurată pe parcursul lunilor octombrie și noiembrie 2016 pentru Asociația Română a Producătorilor Internaționali de Medicamente (ARPIM). Organizată de The Holmes Group, competiția SABRE (Superior Achievement in Branding, Reputation and Engagement) Awards este una dintre cele mai prestigioase competiții de relații publice la nivel mondial.

IMAGE PR, nominalizată la SABRE GOLD AWARDS cu campania 'Votez pentru Sănătate'

Ultimele stiri
Vezi Arhiva