Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 21 Februarie 2018
WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților

WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților

Primul serial online creat de WOAH pentru a fi urmărit pe telefonul mobil s-a lansat pe 14 februarie și în România. Episoadele 1 și 2 sunt deja disponibile în aplicația de la Coca-Cola și pe ro.woah.com. Lansarea SEEN a fost și ea o premieră: într-un eveniment exclusiv online, vloggeri și artiști au avut ocazia să urmărească toate cele 8 episoade și să dea startul recenziilor.

WOAH lansează SEEN: un serial online creat pentru mobil, inspirat din chat-urile adolescenților

21 Februarie 2018
30 de companii au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

30 de companii au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

Superbrands România, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding.

30 de companii au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

19 Februarie 2018
Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

IAA România şi UAPR au deschis perioada de înscrieri în cea de-a XV-a ediție a Romanian EFFIE Awards. Înscrierile în competiția Effie 2018 se vor putea face până în data de 21 mai 2018, cu trei deadlineuri diferite: early bird deadline, on time deadline şi last chance deadline.

Start Call for Entries Effie România: înscrieri până pe 21 mai 2018

15 Februarie 2018
La Festa și FCB Bucharest au pus inimă într-un nou spot TV

La Festa și FCB Bucharest au pus inimă într-un nou spot TV

Încă de când ești mic, dacă îți place un lucru, ai reflexul să pui inimioare pe el. În copilărie acopereai tot ce îți plăcea cu inimioare, în adolescență ai dat love pe rețelele de socializare, iar când ai mai crescut, ai început să creezi inimioare din mâini în fiecare moment care te umplea de bucurie. Pentru cei care pun suflet în orice, La Festa a lansat biscuiții Cuore, iar FCB Bucharest le-a spus povestea într-un nou spot TV.

La Festa și FCB Bucharest au pus inimă într-un nou spot TV

15 Februarie 2018
Holsten lansează „Frăția Berii” împreună cu Gheorghe Hagi și FC Viitorul

Holsten lansează „Frăția Berii” împreună cu Gheorghe Hagi și FC Viitorul

Brandul de bere Holsten, parte a portofoliului United Romanian Breweries Bereprod (URBB), lansează noua campanie de imagine „Holsten - Frăția Berii”, în parteneriat cu legenda fotbalului românesc, Gheorghe Hagi, și echipa de fotbal FC Viitorul Constanța.

Holsten lansează „Frăția Berii” împreună cu Gheorghe Hagi și FC Viitorul

Ultimele stiri
Vezi Arhiva