Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Iunie 2018
Felix Tătaru, pe scena Cannes Lions: creativitatea are puterea de a schimba lumea, IAA oferă instrumente pentru a reduce tirania mediocrității

Felix Tătaru, pe scena Cannes Lions: creativitatea are puterea de a schimba lumea, IAA oferă instrumente pentru a reduce tirania mediocrității

Felix Tătaru, Președintele International Advertising Association (IAA) și fondator GMP Group pe scena festivalului internațional de creativitate Cannes Lions: „De decenii Festivalul ridică standardele industriei, dar cât din ce face industria noastră este la acest nivel? 10, poate 20%, restul fiind lucrări mediocre. IAA oferă direcții și instrumente pentru a reduce tirania mediocrității astfel încât consumatorul să ajungă să respecte industria și chiar să o iubească!”

Felix Tătaru, pe scena Cannes Lions: creativitatea are puterea de a schimba lumea, IAA oferă instrumente pentru a reduce tirania mediocrității

18 Iunie 2018
PepsiCo şi Impact Hub Bucharest susțin soluțiile inovatoare din domeniul reciclării prin programul ReUse Hub

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest susțin soluțiile inovatoare din domeniul reciclării prin programul ReUse Hub

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest lansează programul ReUse Hub, prin care invită startup-urile din România să propună soluții inovatoare de reciclare și reducere a impactului deșeurilor în România. Antreprenorii cu cea mai bună soluţie vor primi o finanțare în valoare de 50.000 de euro şi consiliere din partea specialiştilor PepsiCo şi Impact Hub Bucharest pentru dezvoltarea ideii lor de business.

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest susțin soluțiile inovatoare din domeniul reciclării prin programul ReUse Hub

18 Iunie 2018
Orange şi Profero fac primii paşi în colonizarea digitală a planetei Marte

Orange şi Profero fac primii paşi în colonizarea digitală a planetei Marte

Unul dintre cele mai mari visuri ale omului este să ajungă pe Marte, iar tehnologia ne poate ajuta să ajungem acolo mai repede, chiar dacă doar digital. Sub sloganul “Dați-mi un smartphone și voi cuceri Universul”, Orange şi Profero au dezvoltat o campanie dedicată vizitatorilor Orange smart shop, prin care aceştia sunt invitaţi să se joace cu cele mai inteligente dispozitive, în încercarea de a coloniza planeta Marte.

Orange şi Profero fac primii paşi în colonizarea digitală a planetei Marte

15 Iunie 2018
Leo Burnett Group/Publicis One România este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018

Leo Burnett Group/Publicis One România este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018

Gala ediției XV a Effie Awards s-a încheiat cu succes pentru Leo Burnett Group/Publicis One România, care a fost desemnată Agenția Anului și premiată cu cele mai multe trofee din cadrul competiției.

Leo Burnett Group/Publicis One România este Agenția Anului la EFFIE Awards 2018

15 Iunie 2018
Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom, semnată de Cohn&Jansen JWT

Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom, semnată de Cohn&Jansen JWT

Din luna mai, la fiecare pompă de alimentare din stațiile Petrom, clienții vor descoperi un nou drum sau o nouă destinație încărcate de emoții. Astfel, ei vor alimenta cu “Motorina Standard de emoții la serbare” sau, mai aproape de sufletul românilor: “Motorina Extra de furat mireasa” ori “Benzina Extra de ospețe la bunici”. Campania de comunicare dezvoltată de Cohn&Jansen JWT reconfirmă rolul Petrom de partener de drum al românilor.

Un plin de noutăți în campania de comunicare Petrom, semnată de Cohn&Jansen JWT

Ultimele stiri
Vezi Arhiva