Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 21 Februarie 2018
30 de companii au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

30 de companii au primit trofeele Superbrands la Gala Superbrands România

Superbrands România, reprezentată pe piața locală de agenția de comunicare strategică BDR Associates, a omagiat brandurile cu perfomanțe excepționale în anul 2017, în cadrul Galei de decernare a trofeelor pentru excelență în branding.

Intitulată simbolic “Brands Kingdom: 100 Years and Centuries Ahead”,  în onoarea sărbătoririi a 100 de ani de la Marea Unire, cea de-a opta ediție a galei a onorat cu trofee 30 dintre brandurile excepționale desemnate Superbrands ale României în 2017. Au urcat pe scenă reprezentanții companiilor Ariston, Bonduelle, Borsec, Castrol, Catena, DHL, FAN Courier, Fashion Days, Garanti Bank, Gerovital, Head & Shoulders, Helpnet, Jidvei, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Karcher, Librăriile Humanitas, Medlife, Mega Image, Mobexpert, Nivea, Olympus, Orange, Provident, Radio Zu, Raiffeisen Bank și Visa, alături de lideri ai unor instituții precum Amcham, Artmark, Business  Review și Junior Achievement, aflați printre cei care au întrunit votul Consiliului de onoare pentru acordarea statutului de Superbrand, pe criterii consacrate precum calitate, integritate și încredere. Decernarea premiilor a avut loc în prezența lui Petro Diogo Vaz, CEO Superbrands Portugalia.

“Ne bucurăm să onorăm o comunitate de afaceri puternică și vizionară, guvernată de lideri excepționali, fie conducători de companii multinaționale, fie antreprenori de succes sau lideri în alte domenii ce susțin dezvoltarea afacerilor. Ne bucurăm să punem în lumină, în egală măsură, creativitatea și gândirea strategică a specialiștilor în marketing, branding sau în comunicare, mințile strălucitoare care dau viață absolută brandurilor, construind reputația, bunul cel mai de preț în afaceri și nu numai. Contribuția brandurilor de afaceri la capitalul de imagine al țării noastre este uriaș. Pentru Superbrands este un privilegiu să construiască un podium înalt pentru lideri și pentru modele de urmat, valori imbatabile, care fac România să meargă înainte, indiferent de vremuri”, spune Cătălina Rousseau, President & CEO BDR Associates și Country Manager, Superbrands România.

"În ciuda provocărilor din ultimii ani, brandurile ce primesc statutul de Superbrand anul acesta evidenţiază faptul că românii sunt mai atenți la nivelul de calitate al vieții față de acum 10 ani. Atenția față de calitatea produselor, tranziția priorităților de la consumerism la well-being, respectul față de comunitate dovedit de branduri, responsabilitatea și sustenabilitatea acestora sunt valori de care ţin cont consumatorii atunci când desemnează brandurile ce primesc statutul de Superbrand în România. Credem că tocmai în această relație foarte personală cu valorile și calitatea vieții, Superbrandurile câștigătoare ale anilor care urmează vor căuta resurse creative şi inspiraţie pentru dezvoltare”, declară Raluca Costache, Chief Executive & Managing Director Superbrands Programmes România.

Recunoaștere onorifică

Gala festivă a inclus trei momente de Recunoaștere Onorifică, dedicate omagierii liderilor, performanței, valorilor durabile și creativității.  A urcat pe podium doamna Mariana Gheorghe,  CEO şi Preşedinte al directoratului OMV Petrom, desemnată de către Superbrands România drept cea mai admirată personalitate în afaceri în 2017,  Laudatio fiind rostit de către Steven van Groningen, CEO Raiffeisen Bank, onorat cu același trofeu la ediția anterioară a galei Suerbrands.

Echipa de producție a emisiunii “România, te iubesc!”, Știrile PROTV, a primit trofeul onorific Superbrands pentru excelența cu care de 10 ani scrie istorie în televiziune, Laudatio fiind rostit de către irlandezul Peter Hurley, care a elogiat în același timp românii și România pentru limbă,credință, tradiții, Munții Carpați si spiritul de jertfă impresionând profund participanții la gală.

Recunoaștere Onorifică acordată brandurilor centenare

Din respect pentru aniversarea istorică a unui veac de la Marea Unire au fost celebrate, sub sloganul simbolic “100 Years, Centuries Ahead”, branduri centenare puternice care au învins timpul și au făcut istorie, continuând să domine segmente de piață sau stiluri de viață.   Banca Națională a României, Borsec, Casa Capșa, CEC Bank, Pivnițele Rhein & CIE Azuga, Purcari, precum și Houbigant-Quelques Fleurs, un brand iubit și de către Regina Maria, au primit Diplome de Brand Centenar, înmânate de către Alteța sa Regală Principele Radu al României.

Gala a prilejuit lansarea celei de-a opta cărţi “Superbrands”, un instrument de referinţă privind potenţialul României, un reper pentru publicul interesat de o piaţă şi un stil de viaţă dominate de criterii precum reputația, calitatea, dinamismul, diferenţierea pe piață. În România, ca oriunde în lume, statutul de Superbrand întărește poziția unui brand, îi adaugă prestigiu și îi reasigură pe consumatori sau pe  partenerii de afaceri de faptul că alegerea lor este cea mai bună, garantată fiind de o reputație impecabilă.

Gala Superbrands, desfășurată la J.W. Marriott Hotel, s-a bucurat de participarea a aproape 180 de reprezentanți la vârf ai mediului de afaceri, ambasadori, diplomați, personalități din cultură sau din industrii creative, lideri de opinie din alte domenii, jurnaliști de marcă. Maestrul de ceremonii a fost Colin Lovering, Charmain, British Romanian Chamber of Commerce, iar momentele artistice de înaltă ținută au fost asigurate de grupul pop-opera Ad Libitum Voices, din Cluj.

Organizaţia Superbrands operează în aproape  100 de ţări ale lumii, stimulând în mod proactiv, de peste 25 de ani, dezvoltarea pieţelor locale prin programe specializate de branding şi prin publicarea volumelor “Superbrands” care omagiază cultura reputațională a brandurilor, precum şi industria comunicării din fiecare ţară.

                                                          ***

Prezentă în România din 2005, prin agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, organizaţia Superbrands dezvoltă programe dedicate pieţei româneşti şi culturii de branding locale. Programele derulate până acum, care includ cinci ediţii Consumer Superbrands (2006, 2010, 2012, 2013, 2015) şi două ediţii Business Superbrands (2007 şi 2008), au oferit peste 250 de modele de succes în branding şi comunicare. Programele Superbrands în România au reunit, de-alungul timpului, în Consiliul de Onoare Superbrands peste 120 de specialişti şi profesionişti în management, marketing, comunicare, branding şi alte domenii. Mai multe informaţii despre programul Superbrands România sunt disponibile pe www.superbrands-romania.com.

Fondată în 1995, agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates este partenerul exclusiv în România al Hill + Knowlton Strategies, parte a Grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume. BDR Associates și-a extins activitatea în alte piețe, începând cu 2002, când a deschis prima agenție de comunicare în Republica Moldova. BDR Associates asigură servicii de comunicare strategică, public affairs și managementul crizei, traininguri specializate, alte servicii pentru companii multinaționale sau antreprenoriale, instituții internaționale sau neguvernamentale, alte categorii de clienți, dezvoltând în ani parteneriate strategice cu diverse companii de consultanță din Europa și din alte zone, devenind astfel o agenție lider al pieței de comunicare din regiune. Mai multe detalii pe: http://www.bdrassociates.com/.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare