Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 30 Septembrie 2017
A inceput Scoala IAA: editia 16 a Modului Fundamentele Marketingului si Comunicarii

A inceput Scoala IAA: editia 16 a Modului Fundamentele Marketingului si Comunicarii

Scoala IAA, care implineste anul acesta 10 ani de cand pregateste talente in industria de marketing si comunicare, si-a deschis din nou portile in acest an scolar.

Modulul Fundamentele Marketingului si Comunicarii este deja la cea de-a 16 editie, cu participanti smart si entuziasmati. Multi dintre acestia vin din industria berii (Bergenbier SA, Ursus Breweries si Heineken Romania), din retail (Kaufland, JYSK) si food (Hochland Romania si McDonald’s), dar si din agentie (McCann Erickson).

Curs la Modulul Fundamentals Scoala IAA

Printre profesorii Modulului de Fundamente se numara Afrodita Blasius (Bridge Communication), Dan Petre (D&D Research), Victor Dobre (IAA Romania), Adina Nica (i-Open Research) – ii puteti vedea pe toti pe site-ul Scolii IAA.

 

Pana pe 5 octombrie va mai puteti inscrie la Modulul Strategie de Marketing si Comunicare Digitala, editia #6. In cadrul lui, profesionisti seniori din agentii digitale si de la client vor explica cum dezvoltam o strategie de comunicare digitala, cum o executam si cum evaluam si optimizam rezultatele.

Absolventii Modulului Digital au indragit mult cursurile si ne-au povestit pe scurt cum acestea i-au ajutat in cariera:

Va asteptam si pe voi la Scoala!

Learning is our MO

Pentru detalii și înscrieri – contact laura.tampa [@] iaa.ro

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare