Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Decembrie 2017
Ai curaj să ieși din zona de confort în 2018?

Ai curaj să ieși din zona de confort în 2018?

Scoala IAA este cel mai intensiv program de pregatire profesionala din marketing si comunicare. Cu o istorie de 10 ani, a pregătit dejapeste 400 de absolvenți în cele 27 de module de curs derulate până acum.

de Raluca Turcanasu

Școala IAA se adresează comunicatorilor cu viziune, celor care au responsabilitatea propriei dezvoltări profesionale. Fie că ești la început de drum în marketing și comunicare, fie că deja ai experiența câtorva ani sau ești leader în organizația ta, Școala IAA îți oferă un program tip mini-MBA potrivit experienței tale.

2018 poate fi anul creșterii tale, printr-unul din modulele Școlii:

 

Modulul Fundamentals se adresează Junior Brand Managerilor, Account Executives, Brand Executives, Junior Planners sau Researcheri care vor să își fundamenteze înțelegerea contextului general de marketing și comunicare. Dacă lucrezi de 1-3 ani într-o agenție sau într-un departament de marketing, Modulul Fundamentals of Marketing & Communication este pentru tine.

Modulul Digital este potrivit celor cu 4-7 ani experiență în marcom. În 18 zile, vei învăța cum se face o analiză corectă a contextul digital, cum se definește rolul digitalului în strategia de marketing și comunicare, cum se setează obiectivele, cum se elaborează o strategie de digital și un brief de digital, dar și detaliile care contează în procesul de execuție și implementare a unei strategii. Și nu în ultimul rând, vei afla cum să evaluezi și să optimizezi rezultatele campaniilor tale.

Modulul Strategic, dedicat managerilor și specialiștilor cu 4-7 ani experiență, te va ajuta să profundezi rolului marketingului într-o strategie de business, să gândești o poziționare de brand, ce presupune managementul unui portofoliu de brand, cu ce se mănâncă strategia de marketing și procesul de planificare, care sunt punctele cheie dintr-o strategie de comunicare, dar și cum să faci mai bine managementul resurselor din companie și, după caz, al agenției din care faci parte.

Ești gata să ieși din zona de confort?

 

Profesorii Școlii sunt practicieni în domeniu, iar astfel noțiunile teoretice sunt în permamență completate de studii de caz practice, desprinse din realitatea din România, dar nu numai și verificate prin exerciții pe briefuri reale. Bogdan Țurcanu, Marketing Manager la Uber, Iraida Paiuc, Sales & Marketing Manager JYSK sau Ștefania Bercu, Account Manager la Kubis Interactiv îți povestesc ce a însemnat pentru ei Școala IAA.

Iată când vor avea loc cele 2 serii de module ale Școlii IAA, în 2018:

calendar scoala iaa 2018

Taxe Școlarizare:

Membrii IAA

taxe membri scoala iaa 2018


Non-membri IAA 

taxe non membri scoala iaa 2018

 

Descoperă calendarul modulelor din 2018 și nu ezita să ne contactezi dacă vrei mai multe detalii: laura.tampa [@] iaa.ro

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare