Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Aprilie 2017
BEKO ridica nivelul de interactiune digitala cu produsele electrocasnice prin tehnologia CGI

BEKO ridica nivelul de interactiune digitala cu produsele electrocasnice prin tehnologia CGI

Beko lanseaza un nou landing page interactiv, ca urmare a introducerii pe piata din Romania a primului storcator prin presare lenta al brandului. Bazat pe tehnologia CGI (Computer Generated Imagery) si animatia 3D de produs, proiectul digital dezvoltat impreuna cu echipa Bright ofera utilizatorilor 4 beneficii simultane care marcheaza o noua etapa in stategia de marketing digital a brandului.

Decizia BEKO de a aduce in gama de produse noul storcator prin presare lenta este un pas natural prin care brandul isi consolideaza pozitia de “suporter oficial al vietii de zi cu zi”, intr-un moment in care, si in Romania, creste interestul fata de un stil de viata echilibrat si deschiderea consumatorilor fata de alegeri alimentare constiente si sanatoase.

Modul de transpunere a  informatiei despre produs intr-un concept de prezentare dinamica tridimensionala a dat nastere unui Consumer Experimental Journey autentic, asigurand un proces captivant, simplu si placut, menit sa familiarizeze consumatorii, intr-un mod interactiv,  cu universul noului storcator BEKO, precum si cu  beneficiile aduse de acest tip de produs.

“Consumatorul roman este din ce in ce mai activ in mediul digital atunci cand vine vorba despre deciziile de cumparare si alegerile de lifestyle. Dar si mai selectiv la mesajele brandurilor. In acest context, credem ca este responsabilitatea noastra sa venim in  intampinarea lui cu experiente digitale care sa se ridice la inaltimea asteptarilor. Interactiunea spectaculoasa din mediul digital cu produsele BEKO este deja un must in intreaga noastra strategie de digital marketing.”, explica Gabriel Eremia, Digital Marketing Manager in cadrul companiei Arctic, parte a grupului Arçelik, care are in portofoliu brandurile BEKO, Arctic si Grundig.

Despre tendintele in zona de dezvoltare  pentru marketarea online a produselor, Ioana Barbu, Marketing Director & Managing Partner al agentiei Bright, spune: “Tehnologia CGI si, in general, integrarea in produsele digitale a experientelor interactive cu serviciile, produsele si informatia pe care o transmitem, folosind Motion Graphics, Video Content, 3D Animation, Virtual Reality sau Machine Learning sunt pilonii pe care ne concentram in urmatorii ani in divizia de development a agentiei. Iar Landing Page-ul Beko Slow Juicer este unul dintre primele exemple din aceasta serie. Ne-am bucurat de sustinerea si experienta echipei de digital marketing a BEKO si impreuna am construit un proiect digital entertaining si util, de care speram sa se bucure cat mai multi dintre fanii brandului”

Landing Page-ul integreaza sinergic beneficiile pentru consumator in cadrul trasaturilor produsului, ilustrate in secvente dinamice sustinute de animatii 3D, continut video si infografie.

Echipa Arctic: Gabriela Geana - Marketing Manager, Raluca Cocu - Brand Manager Beko, Cristina Gabriela Ionescu - Marketing Specialist Beko, Gabriel Eremia - Digital Marketing Manager, Laura Voica - Digital Marketing Specialist.

Echipa 4ideas: Ioana Barbu - Marketing Director; Marius Palca - Digital Account Manager; Claudiu Scarlat - Senior UX/UI Designer, Razvan Cristea - Senior Web Developer

Extra info

Larisa Petrini:  Este expert in sanatate si nutritie, certificat international in Statele Unite ca Health Coach, de doua dintre cele mai importante scoli de nutritie din lume: Institute for Integrative Nutrition din New York si Cornell University. 

Inca de la infiintare in anul 1955, Beko s-a ghidat dupa acelasi principiu: sa fie partenerul consumatorilor sai in alegerea solutiilor care sa le faca viata mai usoara. In 2003, Beko a intrat in portofoliul Arctic, liderul pietei romanesti de electrocasnice, la scurt timp dupa preluarea pachetului majoritar al Arctic de catre grupul Arçelik. Brandul se lanseaza pe piata din Romania printr-o gama completa de electrocasnice, ce se diferentiaza prin tehnologie de ultima ora si design modern de produs.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare