Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Iunie 2014
BRAT a început măsurarea integrată a brandurilor media

BRAT a început măsurarea integrată a brandurilor media

În luna mai, BRAT a început activitatea de teren pentru noul an de studiu SNA FOCUS, care se va încheia în luna mai 2015, după metodologia optimizată, conform noului contract încheiat cu GfK Romania și CC SAS SRL.

Cea mai importantă modificare constă în introducerea în studiu a măsurării integrate a unui brand media. Astfel, beneficiarii studiului vor avea la dispozitie o măsurare a audienței unui brand media care activează pe mai multe canale: o publicație tipărită, site-ul online, pagina de Facebook, aplicații mobile, etc. Audiența tuturor acestor canale va fi măsurată cu ajutorul noii metodologii, făcând posibilă atât măsurarea brandului global, cât și a fiecărui canal în parte. Livrarea primelor rezultate pentru astfel de branduri este estimată pentru iulie 2015.

Chestionarul FOCUS, prin intermediul căruia se colectează informațiile referitoare la consumul de produse și servicii, se va putea realiza și online. Respondenții vor putea așadar completa chestionarul atât în format tipărit (ca si până în prezent), cât și online.

Metoda are avantaje reale pentru calitatea rezultatelor studiului, facilitând participarea persoanelor active și foarte ocupate. Forma online a chestionarului a fost îmbogățită cu numeroase controale si filtre logice, astfel încât chestionarul va fi mai ușor de completat decat în formatul tipărit, iar informațiile sunt verificate încă din faza de colectare. In plus, metoda aduce și o economie la bugetul studiului, un chestionar online fiind mai puțin costisitor decat unul pe hârtie.

Noul studiu va beneficia de un eșantion de 14.000 respondenți, în creștere față de anul anterior de studiu. Chiar în condițiile actuale de restricții bugetare, beneficiarii studiului au agreat sa investească în calitatea și reprezentativitatea eșantionului utilizat, garantând astfel că rezultatele studiului corespund celor mai ridicate standarde metodologice în domeniul cercetării de piață.
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare