Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 19 Iunie 2014
Câștigătorii Leilor de Aur de la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014

Câștigătorii Leilor de Aur de la Festivalul Internațional de Creativitate Cannes Lions 2014

A 61-a ediție a Festivalului Internațional de Creativitate Cannes Lions a premiat lucrările care s-au remarcat prin idei inovatoare. 17 jurii formate din 327 de profesioniști din 44 de țări au desemnat căștigătorii Festivalului, după ce au analizat peste 37.400 de lucrări înscrise.

de George Toma – corespondent IAA.ro la Cannes
Grand Prix-urile au recompensat munca agențiilor care au implementat campanii cu puternic impact asupra consumatorilor. Iată campaniile câștigătoare ale Festivalului Cannes Lions, ediția 2014:

Grand Prix categoria PR: The Scarecrow
Client: Chipotle Mexican Grill
Agenție: Creative Artists Agency Los Angeles, SUA



Grand Prix categoria Press: Sorry I spent it on myself
Client: Harvey Nichols
Agenție: Adam&EveDDBLondon, UK



Grand Prix categoria Outdoor: ANZ GAYTMS
Client: ANZ Bank
Agenție: WHYBINTBWA Group Melbourne, Australia



Grand Prix categoria Mobile: Protection Ad
Client: Nivea
Agenție: FCB BRASIL São Paulo, Brazilia



Grand Prix categoria Media: Happy ID
Client: Coca-Cola
Agenție: McCANN Lima, Peru



Grand Prix categoria Cyber: Pharrell Williams – 24 Hours of Happy
Client: Universal/Iamother
Agenție: Iconoclast Paris, Franța



Grand Prix categoria Cyber: Live Test Series
Client: VolvoTrucks
Agenție: Forsman&Bodenfors Gothenburg, Suedia

Grand Prix categoria Cyber: The Scarecrow
Client: Chipotle Mexican Grill
Agenție: Creative Artists Agency Los Angeles, SUA


    
Grand Prix categoria Direct: Magic of Flying
Client: British Airways
Agenție: Ogilvyone London, UK


    
Grand Prix categoria Promo & Activation: Sorry I spent it on myself
Client: Harvey Nichols
Agenție: Adam&EveDDBLondon, UK


    
Grand Prix categoria Radio: Lucozade Energy Drink
Client: Lucozade
Agenție: Ogilvy & Mather Johannesburg, Africa de Sud


Grand Prix categoria Design: Bergen International Festival brand campaign
Client: Bergen International Festival
Agenție: Anti Bergen, Norvegia



Grand Prix categoria Product Design: Raw for the oceans
Client: G-Star Raw
Agenție: G-Star Raw Ansterdam/ FHV BBDO Amsterdam/ Part of a bigger plan Amsterdam

Extra Info

Festivalul Cannes Lions este la a 61-a ediție și celebrează creativitatea în comunicare. Este unul dintre cele mai mari și prestigioase festivaluri de publicitate și comunicare, ce a adunat anul acesta 37.427 de lucrări din 97 de țări înscrise în 17 categorii. Festivalul acordă disticții de excelență pentru categoriile Film, Print, Outdoor, Cyber, Radio, Design, Product Design, Promo & Activation, Film Craft, Mobile, Branded Content & Entertainment, precum și Media, Direct, PR, Titanium & Integrated, Creative Effectiveness sau Innovation.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare