Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 3 Februarie 2015
Călin Clej preia funcția de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise

Călin Clej preia funcția de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise

PepsiCo anunță o nouă schimbare în echipa de marketing: Călin Clej, care a ocupat poziția de Senior Manager Marketing, PepsiCo East Balkans Beverages & East Europe Carbonated Soft Drinks Platforms, a fost promovat în poziția de Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Din noua poziție, el va coordona platformele de Brand şi Trade Marketing pentru băuturile din portofoliul PepsiCo în România, Grecia, Bulgaria, Serbia, Albania, Croația, Macedonia, Muntenegru, Bosnia, Malta, Cipru și Israel, cuprinzând peste 67 de milioane de consumatori.

În noul rol, Călin Clej va asigura buna implementare a planurilor integrate de activități pentru băuturile PepsiCo și va dezvolta noi sinergii în regiunea piețelor balcanice.

“Călin Clej a jucat un rol cheie în succesul PepsiCo Beverages, îmbunătățind procesele de lucru și avansând programe care au susținut expansiunea brandurilor în piețele locale. Datorită experienței lui, împreună cu impresionanta înțelegere a comportamentului consumatorului, a tendințelor și a mediului concurenţial, Călin a inițiat programe și campanii remarcabile pentru brandurile noastre de băuturi, implicând cu succes consumatorii locali. Pasiunea lui și concentrarea deosebită, împreună cu abilitățile de lider, îl recomandă ca fiind cel mai potrivit pentru noua poziţie”, a comentat Levent Yuksel, Vice President General Manager, PepsiCo Greater Balkans & South Eastern Europe Region Franchise.

“Povestea mea alături de PepsiCo a început acum treisprezece ani, timp în care mi-am dezvoltat abilitățile și experiența, lucrând pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri din lume. Sunt încântat să preiau această funcție, care îmi va permite să gestionez planuri de activități integrate pentru băuturile PepsiCo într-o regiune mai mare și mai provocatoare din Europa”, a comentat Călin Clej, Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise.

Campaniile dezvoltate sub mandatul lui Călin au devenit referințe în industria de marketing locală, prin abordările strategice propuse, creativitatea și eficiența lor. În 2011, după mai mult de două decenii, Pepsi a readus românilor sticla de Pepsi-Cola prin campania locala „Pepsi-Cola. Şi ieri. Şi azi”, premiată cu un Grand Effie şi două Gold Effie, iar în 2014 a fost dezvoltată prima platformă de marketing Pepsi la nivel regional, lansată prin campania "Acum sunt pe +”. Aceasta a comunicat o gamă inovatoare de ambalaje, create pentru nevoile specifice ale consumatorilor, cu o abordare diferită a categoriei Cola din perspectiva relației volum/valoare.

La PepsiCo din 2002, Călin Clej conduce, în Romania și în regiune, dezvoltarea platformei de comunicare pentru toate băuturile din portofoliul companiei: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar, Prigat, Lipton și Gatorade.

Extra Info

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 66 miliarde dolari venit net în 2013, adus de un portofoliu de alimente și băuturi ce se completeză reciproc și care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă largă de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare