Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 18 Februarie 2015
Cannes Lions Romania anunta competita „The next 10 golden years”

Cannes Lions Romania anunta competita „The next 10 golden years”

In 2015 se implinesc 10 ani de la lansarea biroului Cannes Lions in Romania si tot atatia de la initierea programului de MBA Creativ The Alternative School for Creative Thinking.

„The next 10 golden yearsˮ este pretextul pentru competitia de lobby si PR Creativ la care sunt invitati sa participe tinerii cu specializare in aceste discipline. Varsta limita pentru participare este de 28 de ani. Participantii pot inscrie solutiile individual sau in echipe. Cele mai bune idei sunt premiate cu burse in valoare de 2500E la The Alternative School / semestrul Cannes, care incepe la finele lui februarie.

Brieful poate fi solicitat la win@canneslions.ro, deadline-ul pentru rezolvare fiind 24 februarie.

Dupa 8 saptamani de studiu si competitii interne, cea mai buna echipa a Scolii va pleca spre Cannes, reprezentand Romania in competitia de PR de la Cannes Lions, cel mai reputat festival de gandire creativa la nivel mondial, ce are loc, vreme de 10 zile, pe Riviera Franceza.

In 2013 si 2014, doua dintre echipele The Alternative School for Creative Thinking au adus singurul aur romanesc de la Cannes, in urma competitiilor de Cyber si Design. Castigatorii concursului «The next 10 golden years» vor fi anuntati pe 26 februarie, in cadrul evenimentului «The Best of Design» / «The best of Product Design» , primul din seria de evenimente “The Best of Cannes” de anul acesta. Juratii competitiei sunt Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals, Bianca Dumitrascu si Razvan Ghilencea, medaliati cu gold la Cannes Lions 2014, Alexandru Haidamac, medaliat cu aur la Cannes Lions 2013, Cristina Blanaru – founder AdHugger si Olga Sanda – BDC.

In cei zece ani de reprezentanta locala, biroul Cannes Lions in Romania a mobilizat energiile creative ale industriei, le-a motivat, pregatit si incurajat sa straluceasca pe scenele lumii, in competitii si in jurii, la nivel de seniori si junori. Primele inscrieri romanesti la festival, prima suta de delegati romani, cei mai tineri delegati ai planetei de la festival, primii jurati romani in panelul de evaluatori, doua golduri consecutive in 2013 (Design) si 2014 (Cyber), luate de echipele de Young Lions romani educati la The Alternative School – sunt doar cateva dintre consecintele unui lobby consecvent si ale unei stralucite strategii de coaching practicate la scara industriei. Primii zece ani de Cannes Lions in Romania sunt celebrati printr-o serie de evenimente de networking si descoperirea celor mai interesante trenduri in comunicarea contemporana sub umbrela «The Best of Cannes».
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare