Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 11 Martie 2016
Carrefour susține și promovează produsele fabricate în România prin campania De la Români, pentru români

Carrefour susține și promovează produsele fabricate în România prin campania De la Români, pentru români

În perioada 10 – 23 Martie, Carrefour România lansează campania „De la Români, pentru români” pentru a întări încă o dată susținerea companiei față de produsele fabricate în țara noastră. Campania își propune să ajute atât la susținerea economiei locale și a creării unor noi locuri de muncă în diverse zone ale țării, cât și să promoveze calitatea produselor fabricate în România.

Campania vizează încurajarea clienților de a alege produse fabricate în România. De la ciorapi de damă, la vase de ceramică și de la detergenți la ciocolată și alte produse alimentare, sute de produse românești sunt promovate cu preponderență, atât în magazinele Carrefour din țară, cât și în media centrală și locală.

„Suntem foarte conștienți de importanța promovării produselor românești în rândul clienților noștri, pentru a susține economia locală și a ajuta la crearea de locuri de muncă în diverse zone ale țării”, declară Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România.

Detergenți, electrocasnice mari, produse de băcănie și carne șosete, lenjerii, dresuri, așternuturi de pat, echipamente sportive marca Helmuth Duckadam, vase și oale, fețe de masă, jucării, precum și multe alte produse alimentare pot fi găsite la prețuri promoționale până pe 23 martie.

„Vrem să contribuim într-un mod activ, relevant și real la redescoperirea plăcerii de a cumpăra produse românești, produse de altădată, produse de azi și de mâine. De aceea, vrem să-i facem și mai cunoscuți pe producătorii români, printr-o abordare cu totul diferită a ceea ce cunoaștem în acest moment ca fiind piața produselor fabricate în România. Implicarea și dedicarea oamenilor cu ajutorul cărora produsele se realizează sau ajung în casele românilor sunt un factor important în stabilire calității produselor. Produsele fabricate in România reușesc să găsească echilibrul perfect între calitate și emoție.”, adaugă Andreea Mihai.

Pentru Bucovina și pentru fiecare din noi, România înseamnã acasă. Iar prin investițiile majore pe care le realizăm, umane dar și financiare, nu facem decât să investim în viitorul nostru și al familiilor noastre” - Gabriela Sofian, manager de asigurarea calității, Bucovina.

Extra info

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare