Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 12 Noiembrie 2013
Coca-Cola HBC România este desemnată cel mai bun furnizor al industriei de FMCG

Coca-Cola HBC România este desemnată cel mai bun furnizor al industriei de FMCG

Lider pe piața băuturilor non-alcoolice din România, Coca-Cola HBC România a primit, pentru al 8-lea an consecutiv, marele premiu pentru cel mai bun furnizor al industriei locale de FMCG, în cadrul Galei Premiilor Piața 2013.

de Teodora Ieșeanu
Premiul recunoaşte performanța Coca-Cola HBC pe piaţa românească, cât şi pasiunea și dedicarea companiei de a opera la standarde înalte în industria bunurilor de larg consum, obținând în cadrul Galei de anul acesta 42.4 procente din voturile comercianților.

Sistemul Coca-Cola a obținut încă trei premii importante în categoria băuturilor răcoritoare din cadrul acestei competiții:
• premiul pentru cel mai bun produs nou cu „Cappy Pulpy”, un produs inovator pentru categorie, ce răspunde cerințelor consumatorilor, lansat pe piaţă în luna iulie 2013;
• premiul pentru cea mai eficentă promoție cu „Împarte o Coca-Cola”
• premiul de cel mai puternic brand pentru brandul Coca-Cola, reconfirmându-și astfel poziția de partener local important pentru segmentul de business și de lider de piață pe segmentul băuturilor carbonatate.

„Suntem extrem de încântați să fim câștigători pentru a opta oară consecutiv, premiul fiind un pas înainte spre a ne îndeplini viziunea pentru anul 2020. Unul din aspectele importante ale acestor premii este acela că reprezintă o recunoaștere a rolului-cheie pe care Sistemul Coca-Cola îl are în societatea românească, fiind o sursă de dezvoltare economică și de bunăstare.”, declară Stephane Batoux, General Manager Coca-Cola HBC România şi Moldova.

Cu o istorie de peste 20 de ani, Coca-Cola HBC România este un important partener al industriei de FMCG şi unul dintre cei mai mari investitori în economia românească.

Extra Info

Coca-Cola Hellenic este al doilea îmbuteliator ca mărime al companiei Coca-Cola din punct de vedere al volumului, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de peste 560 milioane de oameni.

În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România).
sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare