Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 4 Decembrie 2017
Cohn&Jansen JWT relansează Tazovsky

Cohn&Jansen JWT relansează Tazovsky

Tazovsky Vodka, primul brand propriu din portofoliul PP Distributors România, s-a relansat la sfârșitul lunii noiembrie printr-o campanie de comunicare semnată de Cohn&Jansen JWT. Campania este rezultatul unui pitch organizat anul trecut și este primul pas spre repoziționarea brandului pentru segmentul mainstream din România.

“Piața de vodcă este o piață matură, extrem de competitivă, cu o ofertă variată și produse bine stabilite. De aceea era nevoie de o idee curajoasă, care să poziționeze Tazovsky simplu și memorabil pe segmentul mainstream”, a declarat Nikitas Aspiotis, General Manager.

Conceptul câștigător – Lecția de vodka – pornește de la observația că, atunci când vine vorba despre vodcă, consumatorii români nu sunt foarte bine informați despre ceea ce își toarnă în pahare.

“Pare aproape incredibil, dar, deși matură, categoria de vodcă nu le-a explicat niciodată românilor ce înseamnă o vodcă bună. Din cauza reclamelor la bere, orice bărbat știe să-ți spună care-i treaba cu hameiul, apa și mălaiul, la vin au tot felul de considerații despre sol, regiune sau pastile. La vodcă, în schimb, e liniște și asta a prezentat o oportunitate strategică extraordinară pentru o vodcă foarte bună cum este Tazovsky”, spune Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner Cohn&Jansen JWT.

Cu execuții pe TV, în BTL și în in-store, campania are în focus cele 3 ingrediente care alcătuiesc o vodcă bună: apa, procesul de distilare și lipsa zahărului adăugat.

“Execuțiile au dublu scop, să informeze, dar să fie și entertaining, așa că în spotul TV am ales să purtăm o discuție directă, de la bărbat la bărbat, cu pasionații de vodcă, chiar într-unul din locurile lor preferate (Tormen, în centrul Bucureștilor, pentru cunoscători). Sperăm să le placă noua noastră abordare”, a declarat Alex Negoescu, Creative Director Cohn&Jansen JWT.

Spotul campaniei poate fi urmărit aici.

Echipa Cohn&Jansen JWT: Andrei Cohn – Creative Director & Managing Partner, Alex Negoescu – Creative Director, Ștefan Chiritescu – Strategic Planner, Adi Marciu – Art Director, Alexandra Manoilă – Copywriter, Octavian Budai – Art Director, Alexandra Popa – Copywriter, Virgil Ghelmeci, Mihai Gheorghe – DTP, Ilinca Dumitrescu – AV Producer, Miriam Ivănescu – Account Director, Ruxandra Popescu – Account Manager

Echipa PP Distributors Romania: Nikitas Aspiotis – General Manager, Antonia Stere – Customer Marketing Manager, Mihai Chiriacescu – Brand Manager

 

La Cohn & Jansen JWT ne place să întoarcem lucrurile pe toate părțile și să venim întotdeauna cu idei proaspete, relevante și eficiente. Ne place să surprindem, iar soluțiile propuse de noi sunt întotdeauna desprinse din realitate. Suntem pragmatici, alternativi, conectați la tot ce e nou și inventivi. Ne găsiți pe www.cohnandjansen.ro și pe Facebook.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare