Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 29 Ianuarie 2018
Corina Anghel este noul Head of Strategy al agenției FCB Bucharest

Corina Anghel este noul Head of Strategy al agenției FCB Bucharest

FCB Bucharest își consolidează departamentul de strategie, odată cu preluarea rolului de coordonare de către Corina Anghel și cu extinderea echipei la începutul acestui an. Cu o experiență de 10 ani în industrie, dintre care 9 ani dedicați exclusiv strategic planningului, Corina a fost parte din echipele câștigătoare a mai multor premii Effie, demonstrând astfel că a pus baze valoroase unor campanii de succes.

Corina a studiat comunicare la SNSPA, urmând ca primul an din carieră să-l dedice marketing researchului. Mai apoi și-a descoperit pasiunea pentru strategie, lucrând până în anul 2011 ca strateg și apoi devenind coordonator al departamentului de strategie în agenția Propaganda. Corina a lucrat pentru branduri din categorii diverse, atât cu profil FMCG și retailers, cât și media, telecomunicații, banking și responsabilitate socială.

Din echipa de strategie a FCB Bucharest mai fac parte Oana Nedelea și Adelina Marițiu, Strategic Planneri cu trasee profesionale diferite, dar pe care le unește aceeași pasiune pentru strategie.

„Cred că e foarte benefică diversitatea echipei de strategie. Oana a început în digital, Adelina a fost mai întâi copywriter, apoi strateg în agenție, apoi a trecut prin departamentul de marketing al unui ONG din domeniul educației, iar eu am făcut research înainte de a ajunge la strategie. Asta ne oferă perspective diferite și face abordarea proiectelor mai complexă și mai interesantă”, spune Corina Anghel – Head of Strategy FCB Bucharest (foto).

Oana Nedelea a studiat comunicare și brand management la SNSPA și are o experiență de opt ani în industria publicității, dintre care doi petrecuți în agenția FCB. Primii 4 ani ai carierei sale i-a dedicat domeniului digital, iar mai apoi s-a axat pe comunicarea de brand. De-a lungul timpului a lucrat pentru categorii de branduri foarte diverse, printre care Skittles, Absolut Vodka, Opel, Bancpost, Avon, Coca-Cola, KFC, MasterCard.

Oana Nedelea

Adelina Marițiu, cea mai nouă membră a echipei de strategie FCB, a studiat la Universitatea din București, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, apoi a urmat cursuri online de creative writing la Stanford Continuing Studies. În cei 5 ani ai carierei sale în publicitate s-a ocupat de copywriting, marketing și strategie, pentru branduri cu profiluri diverse: auto, retail, FMCG, educație, home & deco, financiar, pharma, horeca, e-commerce, sport și entertainment.

Adelina MariÈiu

­­­

                                                         ***

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies. În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare. Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Tymbark­­­ Maspex, Molson Coors.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare