Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 23 Noiembrie 2011
Corina Salanti, Director General Metro Group Advertising, s-a stins din viaţă

Corina Salanti, Director General Metro Group Advertising, s-a stins din viaţă

Corina Salanti a lăsat în urmă o experienţă de aproape 20 de ani în marketing şi comunicare, a realizat campanii pentru cei mai mari retailari din România şi a participat activ la evoluţia industriei de publicitate din '92 şi până în prezent.

Corina Salanti s-a născut pe 27 august 1969 la Medgidia, a absolvit Facultatea de Fizică şi a făcut un MBA în economie, absolvind prima din promoţie.

Şi-a început cariera în publicitate la Radio Contact în 1992, ca Advertising Manager, iar din 1995 până în 2000 a ocupat funcţia de Director Comercial la ArboMedia. În perioada 2000 – 2003, Corina Salanti a fost Executive Manager la PubliComitel (regia de vânzări a Radio Contact), după care din 2003 până în 2005 a lucrat ca Marketing Manager pentru Altex. Acelaşi post l-a ocupat şi la Real Hypermarket în perioada 2005-2007, iar de atunci şi până în prezent a fost Director General la Metro Group Advertising.

De asemenea, Corina Salanti a făcut parte şi din juriul Effie Awards România.

Echipa IAA transmite condoleanţe familiei.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Gheorghe Nicoleta(Serban)
24 Noiembrie 2011, 08:30
O veste regretabila!
funerare bucuresti
11 Mai 2012, 19:11
Odihneasca-se in pace! pacat, era destul de tanara, avea in fata o lume intreaga de noi oportunitati
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare
 
Agenda lunii
  • I learn, I help: Start up yourself. Personal Development & Talent Management
    Anunțăm lansarea unui program intensiv de 5 workshopuri pentru comunicatori, organizat în scop caritabil, în sprijinul unui coleg de industrie care are nevoie de sprijin financiar pentru o operație dificilă. Seria de traininguri I learn, I help este organizată de IQads, cu sprijin din partea IAA, iar fondurile strânse din vânzarea biletelor vor fi donate cauzei HELP SMARANDA.
    Pe 29 Aprilie 2014 la ora 18:00
  • Marketing la puterea X
    Evenimentul se adresează directorilor de marketing, managerilor interesați de dezvoltarea propriului business, brand managerilor, directorilor de creație și Social Media, celor care doresc să învețe cum să utilizeze la potențialul maxim cele mai noi tool-uri din marketing și să înțealeagă mai bine necesitățile consumatorilor.
    Pe 25 Aprilie 2014 la ora 10:00