Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 15 Februarie 2016
Discovery Networks îşi consolidează echipa de vânzări de publicitate în România, inclusiv în Europa Centrală şi de Est

Discovery Networks îşi consolidează echipa de vânzări de publicitate în România, inclusiv în Europa Centrală şi de Est

Discovery Networks Europa Centrală & de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, anunță numirea lui Andrei Grigorescu în funcţia de Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est, începând din februarie 2016.

Din biroul de la București, Grigorescu îi va raporta direct Victoriei Davies, VP, Country Manager pentru Europa Centrală și de Est, și va conduce operațiunile de vânzări de publicitate din regiune, coordonând inclusiv activitatea casei de vânzări Discovery Media din România.  

Grigorescu va superviza operațiunile Discovery de vânzări de publicitate pentru un portofoliu comercial alcătuit din 7 canale premium, ce acoperă o gamă diversă de genuri: non-ficțiune, sport și lifestyle. În România, acest portofoliu include Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Eurosport 1, precum și National Geographic și Nat Geo Wild.

Înainte de a fi numit Senior Ad Sales Director pentru Europa Centrală și de Est, Grigorescu a ocupat în ultimii trei ani poziţia de Ad Sales and Commercial Director pentru Orientul Mijlociu și Africa de Nord, având biroul în Dubai. Anterior relocării sale acolo în 2014, el a coordonat operațiunile de vânzări de publicitate ale Discovery pentru Europa de Sud-Est, gestionând un portofoliu comercial de șase canale. Înainte de a se alătura echipei Discovery în 2010, Grigorescu a lucrat pentru alte companii de media, printre care și News Outdoor, o divizie a News Corp.

„Sunt bucuroasă că îl avem pe Andrei înapoi în regiunea noastră și sunt convinsă că experiența sa internațională vastă, precum și gândirea lui strategică, ne vor ajuta să identificăm noi oportunități de creștere pe piețele din regiune. În special pentru operațiunile noastre din România, cred că Andrei va juca un rol esențial în dezvoltarea casei de vânzări Discovery Media, recunoscută deja drept un “One Stop Shop” pentru toți clienții care investesc în publicitatea pe canale premium”, a declarat Victoria Davies, VP, Country Manager pentru Discovery, Europa Centrală și de Est.  

Extra info

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial pe segmentul canalelor TV cu plată, care ajunge la aproape 3 miliarde de abonați în peste 220 de țări și teritorii. De peste 30 de ani, Discovery le oferă oamenilor posibilitatea de a-şi satisface curiozitatea cu ajutorul conținutului de înaltă calitate, prin intermediul brandurilor sale globale de televiziune, în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Investigation Discovery, Turbo/Velocity și OWN: Oprah Winfrey Network.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare