Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 22 Iunie 2017
Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Două Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnată de Cohn&Jansen JWT

Effie Awards 2017 a adus două trofee Gold campaniei AQUA Scanner, dezvoltată de Cohn&Jansen JWT pentru AQUA Carpatica, la categoriile Non-Alcoholic Beverages și Brand Experience. Campania AQUA Scanner s-a aflat și printre finalistele pentru Grand Effie.

Încă de la început, AQUA Carpatica, apa cu cel mai mic conținut de nitrați din România, luptă pentru educarea și informarea consumatorilor despre beneficiile și importanța apei minerale naturale. Testul Purității, o mică bucată de hârtie, le-a dat românilor puterea de a testa apa pe care o beau: au fost verificate peste 1600 de ape de la robinet, 127 de râuri si 687 de fântâni.

Dar, chiar și astăzi, există ape îmbuteliate care conțin peste limita maximă de nitrați recomandată pentru bebeluși și sugari. Deși legea în Uniunea Europeană permite o limită maximă de nitrați de 50mg/L, medicii din întreaga lume găsesc această cifră mult prea permisivă. Ei consideră valoarea mult prea ridicată, fiind un risc în special pentru sugari și copii mici. Recomandarea lor este de maximum 10 mg nitrați la 1 litru de apă.

Cum legea nu obligă brandurile să treacă concentrația de nitrați pe etichetă, părinții nu au de unde să știe ce cumpără și nici nu își pun problema că o apă îmbuteliată ar putea să fie altfel decât potrivită.

În 2012, AQUA Carpatica și-a propus să schimbe legea apei, pentru a impune introducerea conținutului de nitrați pe etichetele tuturor apelor din România. În ciuda susținerii publicului, autoritățile nu au dat curs inițiativei.

Campania AQUA Scanner, propusă de Cohn&Jansen JWT, continuă lupta pentru puritate și pune din nou în mâna consumatorilor puterea de afla adevărul despre apele din România. Case study-ul campaniei poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=0GwgeoSeQzc

Consumatorilor li s-a oferit un instrument simplu de verificare a purității apei: AQUA Scanner – o aplicație care îți spune informații detaliate despre orice apă de pe raft, indiferent de cele trecute pe etichetă. Scanând eticheta, consumatorii primesc toată informația necesară pentru a lua o decizie informată: concentrația de nitrați, dar și alți factori – PH-ul apei, concentrația de sodiu sau a altor minerale. Analiza tuturor apelor de pe piața de la acel moment a fost efectuată de către un laborator certificat. In plus, aplicația face compararea apelor foarte ușoară.

Noua aplicație a fost promovată printr-o campanie TV și digital. Spotul TV poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=LZRSXs58UO8&feature=youtu.be

"AQUA Carpatica este brandul de apa ce îsi dorește să aducă inovație în categorie prin toate mijloacele folosite (packaging, marketing, modalități de comunicare), iar proiectul AQUA Scanner se aliniază acestor obiective. Prin tot ceea ce întreprindem dorim să fim mai aproape de consumatori si să schimbam relația dintre aceștia și produsele noastre. Prin această filozofie de comunicare și prin transpareță aratată chiar de la lansare, construim o relatie de încredere și loialitate cu consumatorii noștri și redefinim conceptul de apă sanatoasă și pură." - Valentina VESLER, Director de Comunicare & PR AQUA Carpatica/

Echipa Cohn&Jansen JWTAndrei Cohn, Creative Director, Alex Negoescu, Creative Director, Roxana Cristea, Copywriter, Daniel Moisa, Art Director, Adrian Marciu, Art Director, Diana Caracota, Strategic Planner, Arina Stoenică, Account Director, Oana McGingley, Account Manager, Raluca Diaconu, Digital Project Manager, Ilinca Dumitrescu, Production Manager, Ruxandra Săvulescu, Client Service Director

Echipa Atelieru de Internet: Ionuț Necula, Robert Căpraru

Echipa Valvis Holding: Jean Valvis - Presedinte Valvis Holding, Valentina Vesler - Director de PR&Comunicare, Claudia Tocilă - Digital Manager, Menotty Tudosie - Special Project Manager, Andreea Badea - Art Director, Gabriel Saftescu - DTP Manager

Extra info

Fondată în 2002 ca un shop de creație independent, parte din rețeaua internațională JWT din 2010 și Young & Rubicam (WPP) din 2013, Cohn&Jansen JWT combină experiența internațională cu insight-urile locale. Agenția a construit de la zero branduri precum Cosmote sau AQUA Carpatica, iar astăzi lucrează pentru clienți precum BCR, Vodafone, Petrom, Mondelez și Bayer. Mai multe pe www.cohnandjansen.ro si pe Facebook.

 

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare