Newsletter
Aboneaza-te la Newsletterul IAA
Ca sa stii mereu tot ce misca in industrie.
Si ai sinteza direct in inbox.

aboneaza-te

RSS Feed
Afla imediat ce apare nou in "Stiri"
Facebook
Like us on Facebook
Stiri - 22 Iulie 2014
Effie Effectiveness Index România 2014

Effie Effectiveness Index România 2014

Effie România lansează, începând cu ediția 2014, Effie Effectiveness Index România, clasament ce reunește informațiile despre câștigătorii și finaliștii români într-un Index local. Sistemul de punctare folosit pentru alcătuirea clasamentului este același la nivel global și toate detaliile despre acesta sunt publice la adresa http://effieindex.com.

Effie Effectiveness Index se alcătuiește la nivel global și identifică și clasifică cei mai eficienți clienți, agenții și branduri din industria de marketing și comunicare, reunind informațiile despre câștigătorii și finaliștii din competițiile Effie din 40 de piețe. Effie Index a fost lansat în 2011, pentru a prezenta cei mai eficienți clienți, agenții și branduri la nivel global, regional, în anumite țări, sau distinct, pe categorii de produse.

Rezultatele Effie Effectiveness Index România 2014

Clasamentul Effie Effectiveness Index România 2014 În clasamentul Effie Effectiveness Index România 2014, cei mai eficienți clienți sunt: Vodafone România cu un Gold Effie și un Grand Effie și Procter & Gamble România cu  2 Silver Effie, un Bronze Effie și 2 nominalizări. Aceștia sunt urmați de Unilever, Mediafax, PepsiCo România, The Coca-Cola Company și Ursus Breweries.

Clasamentul brandurilor Clasamentul brandurilor este condus de Vodafone, câștigătorul Grand Effie pentru  campania “Ghiță The Social Shepherd” și a unui Gold Effie cu aceeași campanie. Următorii clasați sunt Gândul, P&G Multibrand, BRD Groupe Société Générale și Lay's.

Top 3 agenții sunt Graffiti BBDO cu 2 Gold Effie, 4 Silver, 1 Bronze și două nominalizări, Top 3 agenÈii  McCann cu 3 Gold Effie, un Bronze, 3 nominalizări și Grand Effie, Geometry Global cu 2 Silver, 2 Bronze, 4 nominalizări. Acestea sunt urmate de Leo Burnett & Target și de GMP Advertising.

Câştigătorii celei de-a unsprezecea ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2014, care a avut loc pe 16 iunie, la Ateneul Român.

În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 40 de premii, dintre care un Grand EFFIE, 11 trofee de aur, 15 de argint şi 13 de bronz și au fost premiate în total 18 agenții de comunicare: Cohn & Jansen JWT, Geometry Global România, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Jazz, Leo Burnet & Target, Lowe & Partners, McCann Erickson, Mindshare Media, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, Starcom MediaVest Group, The Geeks și Wunderman România.

Extra Info

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.

Lista câștigătorilor Romanian EFFIE Awards 2013 este disponibilă pe www.effie.ro.

sussus

  printeaza articolprinteaza articol     trimite unui prietentrimite unui prieten
Scrie parerea ta:
Nume:
Email:
http://   Website:
Comentariu:
Scrie in cifre numarul din imagine
Cod verificare